دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب بهترین داستان‌های کوتاه تأثیرگذار و انگیزشی!

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب بهترین داستان‌های کوتاه تأثیرگذار و انگیزشی!

کتاب بهترین داستان‌های کوتاه تأثیرگذار و انگیزشی! نوشته‌ی هادی آقاجانلو، به بهبود روحیه‌ی افراد در سختی‌های مسیر رسیدن به موفقیت کمک می‌کند.

در این کتاب داستان‌هایی ناب برای اولین بار آمده است که موجب تقویت انرژی درونی‌تان می‌شود و توان ادامه‌ی راه را به شما می‌دهد. در هر کدام از داستان‌ها یکی از احساسات قدرتمندتان وارد عمل می‌شود و در کنار ایمان به خدا کمک بسیار مؤثری را برای بهبود شرایط به شما ارائه می‌دهد.

در بخشی از کتاب بهترین داستان‌های کوتاه تأثیرگذار و انگیزشی! می‌خوانیم:

دکتر گفت: زنگ بعد هم کلاس دارم الآن فقط ده دقیقه هستم اگه کارت راه میفته بگو و الا وایسا ساعت شش به بعد یه ساعتی تو اتاقم هستم. مصطفی با خودش گفت که، آره این خوبه و گفت: استاد ساعت شش میام.
به کتابخونه دانشگاه رفت و مشغول مطالعه کتاب درسی‌اش شد، البته بیشتر به این فکر می‌کرد که چطوری جملاتش رو سرهم بندی بکنه و حرف دلش رو به استاد توضیح بده تا بلکه فرجی حاصل بشه.
ساعت شش به اتاق استاد رفت وقتی وارد شد دو نفر در اتاق بودند منتظر موند اونها برن، بعد یک ربع، دکتر نیاورانی نگاهی به مصطفی کرد و گفت بشین، بگو ببینم، چی کار داری؟

مصطفی شروع کرد به صحبت کردن و گفتن بخشی از زیرویم زندگی اش، خلاصه صحبت هاش این بود که گفت: استاد در آمد کردن و پول به دست آوردن بالاخره چه شکلیه؟ باید به همهی کارفرماهایی که داری و مشتری هات، احترام بذاری و حتی چاپلوسی و تملقشون رو بکنی و دنبال پارتی باشی؟ یا نه باید توکلت به خدا باشه و به هیچ کس، هیچ باجی ندی، فقط باید کارت رو به خوبی انجام بدی و سرت رو مثل مرد پیش همه بالا بگیری و ترسی از رئیس و کارفرما نداشته باشی؟

کلمات کلیدی: داستان های انگیزشی افراد موفق، متن انگیزشی، کتاب انگیزشی موفقیت، کتاب انگیزشی pdf، کتاب های انگیزشی و موفقیت، دانلود کتاب انگیزشی، دانلود pdf انگیزشی، دانلود بهترین کتاب انگیزشی، کتاب انگیزشی، نوشته های انگیزشی، موفقیت در زندگی، داستان های موفقیت، موفقیت در زندگی، راه های رسیدن به موفقیت چیست، داستان کوتاه انگیزشی افراد موفق،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.