دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی بینوایان

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی بینوایان

کتاب رمان بینوایان اثر ویکتور هوگو داستانی رئالیستی و تاثیرگذار در تاریخ ادبیات جهان است که اطلاعاتی سیاسی، علمی، اخلاقی، جامعه‎شناختی و... به مخاطبانش می‌دهد.

بینوایان با تجسم بی پرده‌ی بی‌عدالتی، فقر را به جای فقیر محکوم می‌کند. تصویری که این رمان جریان ساز از انقلاب فرانسه، نبرد واترلو، زندگی زیر زمینی مردم و فاضلاب‌های پاریس در قرن نوزدهم ارائه می‌کند، فراموش نشدنی است.

ویکتور هوگو (Victor Hugo)، شاعر، داستان‌نویس و نمایشنامه‌نویس پیرو سبک رومانتیسم فرانسوی بود. او به عنوان یکی از بهترین نویسندگان فرانسوی شهرت جهانی دارد. از برجسته‌ترین کتاب‌های او بینوایان، گوژپشت نتردام و مردی که می‌خندد، است.

در قسمتی از کتاب صوتی بینوایان می‌شنویم:

ژان والژان هنگامی که از خانۀ اسقف بیرون می‌آمد، از هر آنچه تا آن موقع افکارش به شمار می‌رفت خارج و دور بود. نمی‌توانست حساب کند که در وجودش چه می‌گذرد. در قبال کردار ملکوتی و در قبال کلمات دلنشین پیرمرد، سرسختی می‌ورزید. «شما به من قول داده اید که مرد با شرفی باشید. شما از این پس به بدی تعلّق ندارید و متعلّق به خوبی هستید. من جان شما را از شما می‌خرم، آن را از جوهر فساد می‌رهانم و به خدای مهربان تسلیمش می‌کنم.» 

این، لاینقطع در سرش دور می‌زد. این، رحمت آسمانی را با غرور که در وجود ما به مثابه سنگر بدی هاست، رو در روی هم می‌نهاد. مبهماً احساس می‌کرد، که عفو و اغماض این کشیش، بزرگترین هجوم و شدیدترین حمله‌ای بوده که تا آن موقع لرزه در او افکنده است؛ که اگر با این رحمت ستیزه کند، سخت جانی‌اش قطعی خواهد شد؛ و اگر تسلیم آن شود باید بر بغضی که اعمال دیگر آدمیان جانش را طی سالیان دراز با آن انباشته است و این مایه خوش آیندش است، پشت پا زند؛ که این دفعه یا باید قطعاً غلبه کند و یا یکسره مغلوب شود، و اینک مبارزه، مبارزه‌ای عظیم و قاطع بین «شرّ» وجود او و «خیر» وجود آن مرد درگرفته است.

کلمات کلیدی: بینوایان، کتاب بینوایان ویکتور هوگو، کتاب صوتی رایگان بینوایان، کتاب صوتی بینوایان، رمان بینوایان، رمان صوتی بینوایان، victor hugo، Les Miserables،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.