دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب تغذیه اسلامی بدون استفاده از دارو

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب تغذیه اسلامی بدون استفاده از دارو

این جزوه از روی سخنرانی آقای مهندس خدادادی برداشت و توسط رضا عبدالوند مکتوب گردیده است و درباره طب اسلامی و نحوه تغذیه صحیح بر گرفته از آیات قرآن را شرح میدهد.

قسمتی از جزوه:

ماست: افرادی که ناراحتی عصبی، افسردگی، ریزش مو، عرق دست و پا و موخوره دارند ماست نخورند.

مزاج استخوان سرد و خشک است، مزاج مغز سرد و تر است و ماست نیز سرد و تر است. به بچه هایی که علاقه به ماست دارند ماست ندهید چون دچار ناراحتی های مغزی مثل صرع و تومورهای مغزی می شوند. ماست در بدن حالت اسیدی ایجاد می کند چون PH آن کمتر از ۶ است. از طرفی PH خون باید بالاتر از ۲/۷ باشد در غیر این صورت حالت اغماء به انسان دست میدهد. باخوردن ماست PH خون کاهش میابد و به همین دلیل بعد از خوردن ماست ممکن است فرد زیاد بخوابد. در واقع مغز نیمه فلج می شود و کلیه که وظیفه تنظیم PH بدن را بر عهده دارد ۲ تا ۳ روز طول می کشد که آن را به حالت طبیعی بر گرداند و به همین دلیل حدود ۳ روز اثر خوردن ماست در بدن باقی می ماند.

اسید لاکتیک در ماست فراوان است و بر روی کبد اثر می گذارد و آنزیم ها را در کبد بالا می برد و بر روی اعصاب مرکزی (مغز، مخچه، بصل النخاع، نخاع و رشته های عصبی) اثر می گذارد و احساس ترس، خود خوری و نا امیدی و خواب آلودگی بر انسان غلبه می کند.

کلمات کلیدی: سلامت، تغذیه سالم، بهداشت، سلامت جسمی، خواص مواد غذایی، طب قرآنی، سخترانی جمشید خدادادی، مواد غذایی سالم،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.