دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب ققنوس، راهنمای موفقیت

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب ققنوس، راهنمای موفقیت

کتاب ققنوس، راهنمای موفقیت تألیف منصور تقی زاده، در ادامه‌ی کتاب رازهای یک نابغه نوشته شده است.

این اثر علاوه بر مطالب قبلی از مطالب جدیدی برخوردار است که بسیار برای شما مفید خواهد بود. کتاب ققنوس در چهار فصل خود، بقیه، خدا و پیش به سوی موفقیت نوشته شده است. این اثر درباره‌ی موضوعات متعددی از جمله تقویت اراده، خودشناسی و خداشناسی، از بین بردن عیوب مختلف و ایجاد خصوصیات مثبت، آشنایی با زبان بدن، تقویت حافظه و مغز، دستیابی به این مهارت که بدانید می‌خواهید در زندگی چه راهی را بروید، تقویت مثبت اندیشی، شناخت ان ال پی یا برنامه ریزی عصبی کلامی، تقویت پشتکار، تقویت مهارت صمیمیت، نحوه برقراری ارتباطات موثر و سازنده با دیگران، اثربخش‌تر کردن روابط، آشنایی با روش‌های دوستیابی و انگیزه بخشی صحبت می‌کند و هدف آن بهبود وضعیت زندگی و نزدیک‌تر کردن شما به موفقیت است.

در بخشی از کتاب ققنوس، راهنمای موفقیت می‌خوانیم:

هیجان توجه را باعث می‌شود و توجه منجر به یادگیری می‌شود؛ این حرف تا حد زیادی درست است. برای پی بردن به علت آن باید به چندین ساختار زیر قشری که پاسخ‌های هیجانی ما را کنترل می‌کنند، نگاه دقیق‌تری بیندازیم. به خاطر داشته باشید که مغز همواره در حال بررسی محیط است و اطلاعات ورودی را تصفیه و دسته بندی می‌کند تا مشخص کند که چه چیزی را دور بریزد. چرا این اتفاق می‌افتد؟ چون این مسئله برای حیات انسان‌ها و انواع جانداران ضروری است.

به این مسئله فکر کنید که اگر یک حیوان خطرناک به شما حمله می‌کرد و مغز شما تصمیم می‌گرفت تا روی سرعت حمله یا طبقه بندی آن حیوان تمرکز کند، دیگر امروز، مشغول خواندن این کتاب نبودید. ما باید سیستمی داشته باشیم که بتواند در زمانی کوتاه موارد ضروری را از موارد بی اهمیت جدا سازد و خوشبختانه این سیستم را داریم. زمانی این سیستم به نام سیستم حاشیه‌ای معروف بود. مسلم است که این واژه محدود کننده و شاید حتی نادرست باشد. دانشمندان در مورد ساختارهایی که این سیستم را تشکیل می‌دهند و حتی مهم‌تر از آن، در مورد سیستم بودن آن نیز توافق نظر ندارند.

کلمات کلیدی: رمز موفقیت، عامل موفقیت در زندگی، موفقیت، موفقیت pdf، دانلود کتاب های موفقیت pdf، راه های موفقیت، دانلود رایگان کتاب های موفقیت، کلید موفقیت، موفقیت در تحصیل، اصول موفقیت، روانشناسی موفقیت pdf، رازهای موفقیت، موفقیت در زندگی، راز موفقیت، کلید موفقیت، کتاب موفقیت pdf، دانلود pdf کتاب موفقیت، کتاب ققنوس (راهنمای موفقیت)، روانشناسی موفقیت، روش های موفقیت،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.