دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب سلامت طبیعی، داروهای طبیعی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب سلامت طبیعی، داروهای طبیعی

کتاب سلامت طبیعی، داروهای طبیعی نوشته‌ی آندرو ویل، راهنمایی کامل برای حفظ سلامت انسان است. علاوه بر آن راهنمایی‌هایی دارد که بسیاری از بیماری‌های شما را با روش‌هایی ایمن، طبیعی، مؤثر و نه در حد استاندارد‌های گران دارویی امروز درمان می‌نماید.

هدف آندرو ویل آن است که به پزشکان بیاموزد به چه طریق می‌توانند بهترین عقاید و تجربیات عملی سنتی و دارو‌های مشابه را وارد پزشکی امروزی نمود که هم باصرفه‌تر و هم، کارآمدتر به حال بیمار یاشد. گوشه‌ای از کوشش‌های ویل مربوط به ایجاد روال‌هایی به منظور آموزش پزشکان و گوشه‌ای دیگر، مربوط به نظم کشیدن مقدماتی است که پزشک، باید الزاما آن را برای مبارزه با مشکلات بهداشتی از طریق روش‌های طبیعی مراعات نماید.

در بخشی از کتاب سلامت طبیعی، داروهای طبیعی می‌خوانیم:

در یک مخلوط کننده برقی، یک چهارم فنجان دانه‌ی کنجد بو داده شده (خام آنرا بخرید و در یک تابه‌ی خشک، با آتش کم در حالی که آنرا مدام هم می‌زنید برشته کنید)، یک چهارم فنجان باریکه‌های کدو که با بخار پخته شده باشد، 4 تا 6 قاشق غذاخوری آب، 2-3 قاشق غذاخوری آب لیموی تازه، 2 قاشق غذاخوری سوس سویا، 2 قاشق غذاخوری جعفری خرد شده تازه، و یک حبه سیر له شده را داخل کنید و با ملایمت آن را مخلوط کنید تا بصورت سوس سیال در آید.

کلمات کلیدی: داروی طبیعی، دانلود رایگان کتاب گیاهان دارویی pdf، دانلود رایگان کتاب گیاهان دارویی pdf، سلامت، سلامت طبیعی داروهای گیاهی، داروهای گیاهی، کتاب سلامت طبیعی داروهای گیاهی، تشخیص داروهای طبیعی، دانلود رایگان کتاب سلامت طبیعی داروهای گیاهی، داروهای طبیعی، دانلود رایگان کتاب طب سنتی و گیاهان دارویی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.