دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب تکنیک‌های کریا یوگا بر مبنای آموزه‌های سری سوامی پاراماهانسا یوگاناندا

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب تکنیک‌های کریا یوگا بر مبنای آموزه‌های سری سوامی پاراماهانسا یوگاناندا

 کتاب تکنیک‌های کریا یوگا بر مبنای آموزه‌های سری سوامی پاراماهانسا یوگاناندا گیری نوشته‌ی مجتبی ولی بیگی و منوچهر البرزی، به مباحثی چون رویکرد عمومی یوگا در عصر مدرن برای تمامی ابنا بشر، جایگاه مطم معنوی در کریا یوگا، کریا ہوگا از نگاه یوگاناندا جی و... می‌پردازد.

در زمینه کریا یوگا در هند دو سنت مطرح قابل تشخیص‌اند. سنت اول مربوط به خط سیر کریا یوگای سری سوامی پاراماهانسا یوگانانداجی (1893-1952)، راهب هندو می‌باشد، او که کریا یوگا را در غرب گستراند. او کریا یوگا را در خط سیری از ماهاآوتارباباجی، سری لاهیری ماهاسایا و استادش سوامی سری یوکتشوار گیری آموخت و ماموریت خود را در معرفی کریا یوگا در غرب قرار داد. و انجمن خودشناسی را در آمریکا پایه گذاری کرد. 

سنت دیگری که در حوزه کریا یوگا قابل تشخیص است، مربوط به سنت سری سوامی ساتیاناندا ساراسواتی (2009-1923) است. سری ساتیاناندا از شاگردان سری سوامی شیواناندا ساراسواتی (1963-1887) است. و در سال 1956 سری سوامی شیواناندا ساراسواتی به او کریا یوگا را اموخت و به او ماموریت و وظیفه گسترش یوگا را داد.

در بخشی از کتاب تکنیک‌های کریا یوگا بر مبنای آموزه‌های سری سوامی پاراماهانسا یوگاناندا می‌خوانیم:

پاراما هانسا یوگاناندا در هفتم مارچ سال 1952 میلادی به ماهاسامادهی رفت که عبارت سانسکریتی به معنای وصل الهی است و به این ترتیب جسم خود را ترک کرد.

در روزهای پیش از مرگش، یو گاناندا شروع به صحبت با شاگردانش کرد که زمان ترک این دنیا برای وی فرارسیده است. در 7 مارچ 1952، یو گاناندا به ضیافت شامی برای دیدار سفیر هند در آمریکا، بینای رانجان سینی و همسرش در هتل بالتیمور در لس آنجلس دعوت شد. در پایان این ضیافت، یوگاناندا از هند و آمریکا و مشارکت آن‌ها در صلح و پیشرفت انسان و همکاری آینده آن‌ها سخن گفت. امیدش برای جهانی متحد را بیان نمود که بهترین کیفیات کار آمد امریکا و معنوی هند را دارد.

کلمات کلیدی: کریا یوگا، حرکات کریا یوگا، تکنیک های کریا یوگا، کریا یوگا یوگاناندا، کتاب کریا یوگا یوگاناندا، کتاب آموزش کریا یوگا، یوگاناندا، کتاب های یوگاناندا، pdf یوگاناندا، دانلود کتاب های یوگاناندا، کتاب یوگاناندا رایگان، دانلود کتاب کریا یوگا، یوگا، دانلود pdf کتاب تکنیک‌های کریا یوگا، دانلود رایگان کتاب تکنیک‌های کریا یوگا، دانلود کتاب تکنیک‌های کریا یوگا رایگان، دانلود کتاب تکنیک‌های کریا یوگا پی دی اف، دانلود پی دی اف کتاب تکنیک‌های کریا یوگا، دانلود کتاب تکنیک‌های کریا یوگا pdf،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.