دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب الکترونیک برای همه - جلد یک

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب الکترونیک برای همه - جلد یک

کتاب الکترونیک برای همه نوشته‌ی داگ لاو، مطالب مرتبط با الکترونیک را به زبانی ساده و به شکلی کاربردی مطرح می‌کند.

در نوشتن کتاب حاضر فرض بر این بوده است که شما هیچ تخصصی در زمینه الکترونیک ندارید و به همین جهت کتاب به طیف وسیعی از علاقه‌مندان الکترونیک توصیه می‌شود. برخی از مطالب ذکر شده در جلد اول کتاب عبارتند از: فهمیدن الکتریسیته، ساختن آزمایشگاه، حفظ ایمنی، خواندن نمودارهای شماتیک، ساخت پروژه‌ها، رازهای لحیم کاری موفق، اندازه گرفتن با مالتی متر و غیره.

کلمات کلیدی: مدار الکترونیک، دنیای الکترونیک، تعریف الکترونیک، الکترونیک رشته، الکترونیک آموزش، مهندسی الکترونیک، کاربرد الکترونیک، الکترونیک به زبان ساده pdf، کتاب الکترونیک pdf، مبانی الکترونیک pdf،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.