دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب 19 درسی که از زندگی کرم ابریشم آموختم

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب 19 درسی که از زندگی کرم ابریشم آموختم

کتاب 19 درسی که از زندگی کرم ابریشم آموختم اثر جان ال، یک راهنما آموزنده برای زندگی می‌باشد که هر فردی بر اساس شرایط شخصی خودش می‌تواند به آن عمل کند.

در بخشی از کتاب 19 درسی که از زندگی کرم ابریشم آموختم می‌خوانیم:

یک کرم ابریشم " قبل از اینکه به پروانه تبدیل گردد" چندین مرحله از رشدش را طی می‌کند و این حالت تا زمانی که به شکلی کاملاً متفاوت تبدیل گردد ادامه می‌یابد. این فرایند حکمت تکامل تدریجی را به ما می‌آموزد و در پایان تکامل نوید پرواز را به آن می‌دهد. ما نیز در زندگی شخصی و کسب وکارمان "برای پیشرفت و یک رقابت سالم با دیگران" باید هدفمند و با تلاش باشیم.چیزی که در پایان تکامل زندگی یک کرم ابریشم به وجود می‌آید پروانه‌ای زیباست. "ریچارد باخ"

به رغم سادگی این نقل قول از نظر من عبارتی جالب است. زیرا در عین سادگی چرخه پیچیده وجود را بیان می‌کند. هر چیزی که می‌تواند زندگی نامیده شود. زیرا به طور پیوسته پایان یک مرحله آغاز مرحله‌ای جدید می‌باشد. ما چنین چرخه‌هائی را در طبیعت به وفور می‌بینیم از جمله: فرایند تبخیر آب، چرخه تبدیل فصول یک سال و خیلی دیگر از وقایع طبیعی. این چرخه مهم را ما در بدن خود نیز می‌بینیم.

کلمات کلیدی: روانشناسی، کتاب روانشناسی، دانلود کتاب روانشناسی، علم روانشناسی، کتاب های خودسازی، دانلود کتاب موفقیت، روانشناسی موفقیت، رسیدن به هدف،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.