دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب چگونه باور مثبت داشته باشیم؟

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب چگونه باور مثبت داشته باشیم؟

کتاب چگونه باور مثبت داشته باشیم؟ تألیف آکادمی مجازی باور مثبت، به بررسی باور مثبت می‌پردازد. در این کتاب به شما گفته می‌شود کلمه باور که خیلی هم در مکالمات روزمره پرکاربرد است و بارها استفاده می‌شود، چه معنایی دارد.

برای باور معانی زیادی را می‌شود در نظر گرفت، هر کسی از دیدگاه خودش می‌تواند معنا و درک متفاوتی از این کلمه داشته باشد.

در بخشی از کتاب چگونه باور مثبت داشته باشیم؟ می‌خوانیم:

داشتن ایمان و باور، می‌تونه یکی از رکن‌های مهم توی تحقّق اهداف و خواسته‌ها و آرزوهامون باشه، ایمان یعنی یقین و اطمینان ما؛ هر چقدر ایمان داشته باشیم، همون قدر دریافت می‌کنیم؛ به بیان دیگه، طبق انتظارات و خواسته‌هامون به ما نعمت داده میشه. باید طوری رفتار کنیم که نشون بدیم در انتظار موفقیت، شادی و فراوانی هستیم و خودمون رو برای اون آماده کنیم اینو بدونیم که همیشه بر اساس ایمان مان بهمون داده می‌شه. 

تنها ایمانه که می‌تونه در ذهن ما اثر بزاره؛ وقتی ما می‌خوایم به آرزویی برسیم، ولی در دل خودمون برای رسیدن به اون، باور و ایمان کافی و واقعی نداریم و دچار تردید هستیم که آیا به هدفمون می‌رسیم یا نه، مطمئن باشیم که به اون هدف نمی‌رسیم. اگر ایمان نداشته باشیم، هیچ اتفاقی برای ما نمیوفته. باید باور کنیم که خداوند از راه‌های عجیب و غریب که حتی فکرش رو هم نمی‌کنیم، ما رو به اهدافمون می‌رسونه، خداوند هرگز اشتباه نمی‌کنه و تمام راه‌های خودشو به نتیجه می‌رسونه، او قدرتمند و توانا به انجام هر کاریه. هر چیزی که فکر می‌کنی غیر ممکنه و تردید به سراغت میاد رو از خدا بخواه و ایمان کامل داشته باش که به آن خواسته می‌رسی، چون خداوند، قدرتمند، توانا، بخشنده و مهربان است. بدان که هر خیر و خوبی از جانب خداست و حضور خداوند را در هر لحظه احساس کن.

کلمات کلیدی: مهارت های زندگی، راه و رسم زندگی، تغییر زندگی، نکته هایی برای زندگی بهتر، موفقیت در زندگی، علم روانشناسی، کتاب روانشناسی، آشنایی با روانشناسی، کتاب pdf رایگان، تغییر خود، تغییر در خود، تغییر باورهای ذهنی، تغییر و تحول در زندگی، ایجاد تغییر در زندگی، تغییر نگرش به زندگی، pdf روانشناسی عمومی، دانلود کتاب روانشناسی، روانشناسی برای زندگی بهتر، کتاب روانشناسی در زندگی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.