دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب جامع روانشناسی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب جامع روانشناسی

کتاب جامع روانشناسی نوشته‌ی علی احمد علیزاده، راز‌های سلامت روحی و روانی را در اختیارتان می‌گذارد.

این کتاب ارزشمند دارای مطالب بسیار مفیدی است که می‌تواند آرامش واقعی را به شما هدیه دهد و می‌تواند شما را خوشبخت‌ترین آدم زندگیتان کند. مطالب بسیار مفیدی مثل صداقت و اساس آن در زندگی، مطالب مفیدی راجع به خودتان، راجع به دیگران، همچنان اطلاعات ارزشمندی مثل عواطف و احساسات‌تان و پایه‌اش در زندگی به شما می‌دهد. این کتاب به یاد ماندنی تمام راه‌ها و شیوه‌های زیستن یک انسان در دنیای امروزی، انواع و اقسام اشخاص جذاب و آدم‌های موفق را مورد بحث قرار داده است.

در بخشی از کتاب جامع روانشناسی می‌خوانیم:

یاد می‌آورم در زمان کودکی به خاطر مسئله‌ای پریشان حال و مضطرب شده بودم. در آن هنگام مادرم خطاب به من گفت که
دیگر نمی‌خواهد قیافه‌ام را بدین گونه مشاهده کند و خواست که چهره‌ام را از آن حالت خارج نمایم و من موفق به انجام آن و در
نتیجه تغییر احساساتم شدم.

کودکان بسیار راحت‌تر از بزرگسالان قادر به انجام این کار می‌باشند چون نمی‌دانند که نمی‌توانند. من نیز همان جملات را در برابر
فرزندانم مورد استفاده قرار دادم و هر بار کارساز واقع می‌شد. به آن‌ها می‌گفتم "آن اخم را در چهره‌تان از بین برده و سپس حالتتان را تغییر دهید." غم آن‌ها به شادی و اخمشان به لبخند و خنده مبدل می‌گشت و وضعیت احساسی‌شان حقیقتاً تغییر می‌یافت.

کلمات کلیدی: روانشناسی، کتاب روانشناسی، دانلود کتاب روانشناسی، آشنایی با روانشناسی، علم روانشناسی، منابع روانشناسی، علوم روانشناسی، pdf روانشناسی عمومی، روانشناسی برای زندگی بهتر، کتاب روانشناسی در زندگی، روانشناسی مشکلات زندگی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.