دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی آدم مغرور

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی آدم مغرور

کتاب صوتی آدم مغرور اثر آنتون چخوف ماجرای جذاب مرد مغروری است که در یک میهمانی شرکت می‌کند اما به دلیل غرور زیادش به مشکل می‌خورد و...

در قسمتی از کتاب صوتی آدم مغرور می‌شنویم:

- زن، باید خوشگل باشد ولی مرد، اگر هم خوش تیپ نبود غمی‌ نیست؛ چیزی که ارزش او را بالا می‌برد، شعور و تحصیلات اوست. والا قیافه‌ی خوش را بگذار در کوزه و آبش را بخور! یک مرد خوش بر و رو اگر مغزش از علم و شعور خالی باشد، به یک پول سیاه نمی‌ارزد! … راستش را بخواهید من از مردهای خوش قیافه خوشم نمی‌آید …! Fi donc (به فرانسه: اوف)
- البته کسی که قیافه جالبی نداشته باشد، باید هم از این حرف‌ها بزند! ولی مردی را که در آن اتاق نشسته و از اینجا پیداست تماشا کنید. این را بهش می‌گویند: مرد خوش قیافه! فقط حالت چشم‌هایش، به هر چه بگویید می‌ارزد! نگاهش کنید! الحق که خوش تیپ است! راستی، ایشان کی باشند؟
ساقدوش نظری به اتاق مجاور افکند و پوزخند زد. آن جا مردی گندمگون و خوش منظر و سیاه چشم، روی مبلی لمیده بود؛ پا روی پا انداخته بود و با زنجیر ساعتش بازی می‌کرد؛ چشم‌ها را تنگ کرده و نگاه آکنده از نخوتش را به مهمان‌ها دوخته بود؛ پوزخندی بر گوشه‌ی لبهایش پدید و ناپدید می‌شد. ساقدوش گفت:
- چیز بخصوصی در او نمی‌بینم!‌ ای … حتی می‌توان گفت که ریختش چنگی به دل نمی‌زند… قیافه‌اش حالت ابلهانه‌ای دارد… گردنش را تماشا کنید سیبکی دارد قد دو ذرع و نیم!
- با این همه، خیلی تو دل بروست!
- به نظر شما خوش تیپ است ولی به عقیده‌ی من، نه. وانگهی اگر هم خوش قیافه باشد حتماً بی‌شعور و بی‌سواد است. راستی ایشان کی باشند؟

کلمات کلیدی: کتاب صوتی آدم مغرور، دانلود کتاب صوتی آدم مغرور، داستان کوتاه آدم مغرور، کتاب گویا آدم مغرور، داستان کوتاه صوتی آدم مغرور، داستان های آنتوان چخوف، دانلود کتاب صوتی داستان، داستان کوتاه، دانلود داستان کوتاه صوتی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.