دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب روانشناسی استرس در دانش آموزان

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب روانشناسی استرس در دانش آموزان

کتاب روانشناسی استرس در دانش آموزان نوشته‌ی بابک وزیری، یکی از معضلات روحی کودکان را بررسی می‌کند.

استرس پاسخ غیر اختصاصی بدن انسان است به هر نیازی که دارد. این پاسخ می‌تواند به شکل‌های گوناگونی مانند سفتی عضلات، اضطراب ناگهانی، افزایش ضربان قلب، فشار خون بالا، تنفس سطحی، سرگیجه یا حتی شادابی ظاهر شود. استرس‌ها از نظر شدت تأثیرشان به 3 دسته حاد یا ناگهانی، مزمن و استرس‌های طول زندگی تقسیم می‌شوند.

در بخشی از کتاب روانشناسی استرس در دانش آموزان می‌خوانیم:

گاهی کودکان دوست ندارند در مورد مسائل و مشکلات‌شان صحبت کنند، در این‌گونه مواقع طوری رفتار کنید که او مطمئن باشد هر زمان که میلِ به حرف زدن پیدا کند، شما از او حمایت خواهید کرد. زمانی که کودکان مایل به صحبت کردن نیستند، به حمایت نیاز دارند و انتظار دارند که والدین‌شان آن‌ها را تنها نگذارند. پس اگر می‌بینید که کودک‌تان استرس دارد، سرحال نیست یا روز بدی داشته است و در مورد آن حرف نمی‌زند، برنامه‌ای ترتیب بدهید و در کنارش باشید. با هم قدم بزنید، فیلم ببینید، کیک و شیرینی بپزید یا بازی‌های شاد و ساده انجام بدهید. حضور شما تأثیر فوق‌العاده‌ای روی او دارد و باور کنید احساس خوشایندی را در هر دوی شما به وجود می‌آورد.

کلمات کلیدی: روانشناسی دانش آموزان، راهکارهای کاهش استرس در دانش آموزان pdf، با استرس دانش آموزان چه کنیم، راهکارهای کاهش استرس، مقابله با استرس، راه های درمان استرس، استرس چیست، استرس، مدیریت استرس، نحوه مدیریت استرس، غلبه بر استرس، جلوگیری از استرس، درمان استرس، استرس، بیماری استرس، رفع استرس، دفع استرس، راه های دفع استرس،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.