دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب کار ذهن چیست؟

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب کار ذهن چیست؟

کتاب کار ذهن چیست؟ نوشته‌ی آکادمی مجازی باور مثبت، شما را با با اقدام ذهنی آشنا می‌کند تا خودتان را در زندگی محدود به اقدام‌های فیزیکی نکنید.

وقتی درباره کار ذهن صحبت می‌شود شاید فکرتان به سمت کار فیزیکی متمایل شود، در صورتی که کار ذهن متافیزیک است و یک سری مباحث را شامل می‌شود که بیشتر به کارهای فکری نیاز دارد تا کارهای جسمی و فیزیکی. کار ذهن همواره منفی‌بافی و سخت جلوه دادن کارهاست که باعث می‌شود مغز انسان دستور قطع انجام آن کار را صادر کند. شاید اولین چیزی که به ذهن ما انسان‌ها برسد این باشد که یک سری فعالیت‌های فیزیکی را باید انجام بدیم چون تصویری که از اقدام داریم این تصویر است.

به طور معمول، ذهن اغلب به عنوان صندلی آگاهی انسان و احساس تفکر «من» اشاره می‌کند که به نظر می‌رسد به یک نیروی علیتی وابستگی دارد، اما همچنین به ظاهر جدا از بدن نیز است. ایده زندگی پس از مرگ برای خیلی‌ها به طور شهودی قابل قبول است، زیرا زندگی ذهنی ما آن‌قدر متفاوت از بدن‌مان است که می‌توانیم مدت‌ها پس از تجزیه بدن، روح خود را تصور کنیم. این مورد منجر به یک دوگانگی عقل سلیم می‌شود که بخشی از جهان بینی‌های مذهبی جزئی از آن می‌شود.

تصور کنید که یک کامپیوتر در سرتان دارید که همه کارهایی را که انجام می‌دهید کنترل می‌کند. مغز شما سخت افزار است و تمام اتصالات برق، سیم‌کشی، ذخیره‌سازی، حافظه و قدرت پردازشی مورد نیاز خود را برای عملکرد به عنوان یک انسان دارد. 
اگر مغز شما سخت افزار است  پس ذهن شما می‌تواند نرم افزار باشد. این سیستم عامل با استفاده از منابع پردازش گسترده مغز شما، اطلاعات را جمع‌آوری، ذخیره و مدیریت می‌کند.

مدیریت ذهن چیست؟

تمام باورها و رفتارهای ما از ذهن‌مان سرچشمه می‌گیرد. به توانایی مدیریت کردن افکار و باورها مدیریت ذهن می‌گویند. 
ذهن و مغز مهم‌ترین عضو در بدن هر انسان می‌باشد با مدیریت ذهن توانایی کنترل امور و آنچه در زندگی ما رخ می‌دهد را بدست می‌گیریم.

می‌توانیم آن گونه شویم که می‌خواهیم؛ واقعیت این است که وقتی بتوانیم ذهن‌مان و مغزمان را مدیریت کنیم، می‌توانیم به تمام خواسته‌ها و آرزوهای زندگی‌مان برسیم فقط کافی است با ذهن خود آشنا شویم آنگاه ذهن ما رفتارها و برخوردهای جدید را می‌آفریند.

کلمات کلیدی: شناخت ذهن، مدیریت ذهن، پرورش ذهن، راه های پرورش ذهن، تقویت ذهن، مهارت­های ذهنی، مدیریت فکر و ذهن، قدرت ذهن انسان، آماده سازی ضمیر ناخودآگاه، تکنیک های پرورش ذهن، تصویرسازی ذهنی، قدرت ذهن، حافظه ی فعال، کنترل ذهن، توانایی های ذهن، ذهن، پرورش ذهن خلاق،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.