دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب سرودهای قرآنی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب سرودهای قرآنی

کتاب سرودهای قرآنی به قلم علی اکبر رستگار، ترجمه سوره‌های جزء سی‌ام قرآن کریم به انضمام سوره مبارکه حمد، همراه با خلاصه‌ای از تفاسیر آیات را به صورت شعر و سرود مطرح می‌کند.

بدون شک یکی از ماندگار‌ترین تعلیمات در ذهن ما، متونی است که به صورت شعر و سرود در آمده‌اند و چه بهتر که از این خصیصه‌ی شعر و سرود در جهت ماندگار کردن تعالیم قرآنی در ذهن کودکان و نوجوانان بهره بریم.

کلمات کلیدی: کتاب مذهبی کودکان، آموزش قرآن به کودکان، آموزش قرآن، دانلود کتاب آموزش قرآن، آموزش قرآن با شعر، آموزش سوره توحید با شعر، قرآن به زبان شعر، آموزش قرآن برای کودکان سه ساله، آموزش سوره های کوچک قرآن برای کودکان، شعر قرآنی برای بچه ها، اموزش قرآن به کودکان پیش دبستانی، دانلود شعر قرآنی برای کودکان، ترجمه شعری سوره های قرآن، معنی قرآن به صورت شعر، کتاب قرآن به صورت شعر، آموزش قرآن به صورت شعر برای کودکان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.