دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب ایمان شما ثروت شماست

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب ایمان شما ثروت شماست

کتاب ایمان شما ثروت شماست نوشته‌ی نویل گادارد، تلاش دارد تا انسان را هرچه بیشتر به مفهوم حقیقی خداوندی نزدیک کند و غبار جهالت را پس از قرن‌ها از چشم وی بزداید.

این کتاب برپایه انجیل مسیحیت نوشته شده و نویل گادارد بدون هیچ محافظه کاری با اشارات بی نظیر شیرین و رسا به آیات آن، خواننده را هرچه بیشتر به سمت درک ذات ربوبیت خویش سوق می‌دهد. این درک از ذات الهی انسان، به وی کمک می‌کند تا هر ثانیه خالق زندگی خود باشد و به تمام خواسته‌های خود دست یابد. بله، نویل گادارد حقیقت قانون جذب را با اشاراتی به کتاب مقدس برای خواننده بیان می‌کند.

در بخشی از کتاب ایمان شما ثروت شماست می‌خوانیم

"ای دانیال، امیدوارم خدایی که پیوسته او را بندگی می‌کنی، تو را نجات دهد." - دانیال 6:16

داستان دانیل داستان زندگی هر انسانی است. ثبت شده است که دانیال در حالی که در لانه شیرها حبس شده بود، به
آن حیوانات گرسنه پشت کرد و با نگاهش به سوی نوری که از بالا آمده به درگاه خداوند یگانه دعا کرد. شیرهایی که عملا در این جشن گرسنه نگه داشته شده بودند، در آسیب رساندن به پیامبر ناتوان ماندند. ایمان دانیال به خدا آنقدر زیاد بود که سرانجام به آزادی و انتصاب وی به یک مقام عالی در دولت کشورش منجر شد. این داستان برای شما نوشته شده است تا به شما آموزش دهد خود را از هر گونه مشکلی با زندانی در جهان رها کنید.

بیشتر ما وقتی در گودال شیرها باشیم فقط نگران شیر‌ها خواهیم بود. ما به هیچ وجه به مشکل دیگری جز شیر‌ها فکر
نمی کنیم. با این حال به ما گفته می‌شود که دانیال به آن‌ها پشت کرد و به نوری که خدا بود نگاه کرد. در حالی که تهدید
به فاجعه‌های ناگواری مثل شیرها، فقر یا بیماری می‌شویم، اگر ما بتوانیم از دانیل الگو بگیریم و مانند او توجه خود را به
سمت نوری که خدا است ببریم، مشکلات ما هم به همین سادگی حل خواهند شد. 

کلمات کلیدی: انجیل، ایمان به خدا در انجیل، مفهوم خداوند در انجیل، خداشناسی، ماهیت خدا، خدا از دیدگاه انجیل، خدا از دیدگاه ادیان، خدا از دیدگاه مسیحیت، مسیحیت، انجیل، دانلود pdf کتاب ایمان شما ثروت شماست، دانلود رایگان کتاب ایمان شما ثروت شماست، ایمان به خداوند، ایمان حقیقی به خداوند، ایمان به خدا، ایمان حقیقی، آگاهی از حقیقت خدا، وجود خدا، شناخت حقیقی خدا، مفهوم حقیقی خداوند،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.