دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب سال مرگ دختر عمه‌ها

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب سال مرگ دختر عمه‌ها

کتاب سال مرگ دختر عمه‌ها نوشته‌ی مرتضی بخشایش، شامل 5 داستان کوتاه است که هر کدام از آن‌ها به نوعی به هم مرتبط هستند و روایتگر عشق‌هایی ناکام و ناتمام هستند.

در بخشی از کتاب سال مرگ دختر عمه‌ها می‌خوانیم:

رفته بودیم کوه مثلاً. کوهنوردی که نبود. بیشتر یک پیاده‌روی در دامنه و در میان کوه‌ها بود. راه نسبتاً همواری درست شده بود. بعضی جاها که سربالایی داشت هم با سنگ‌ها پله درست کرده‌ بودند. دو طرفِ راه پر بود از کافه و رستوران و قهوه‌خانه. البته آن اول‌ها این‌طور بود. بالاتر که می‌رفتی، تعدادشان خیلی کم می‌شد. شاید بیست دقیقه‌ای باید می‌رفتی تا به یک کافه برسی.

کلمات کلیدی: داستان کوتاه، داستان و رمان عاشقانه ایرانی، کتاب سال مرگ دختر عمه ها، داستان ایرانی، داستان فارسی، دانلود کتاب عاشقانه، داستان عاشقانه، مجموعه داستان کوتاه، ادبیات مدرن،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.