دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب قدرت حق انتخاب را یکبار برای همیشه یاد بگیرید

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب قدرت حق انتخاب را یکبار برای همیشه یاد بگیرید

کتاب قدرت حق انتخاب را یکبار برای همیشه یاد بگیرید تالیف آکادمی مجازی باور مثبت، به بررسی تاثیر انتخاب‌های کوچک در زندگی روزمره می‌پردازد.

ما انسان‌هایی دارای قدرت حق انتخاب و اختیار هستیم. همانطور که در آموزه‌های دینی‌مان یاد گرفتیم انسان تنها موجود دارای اختیار و حق انتخاب است. این بزرگترین هدیه خداوند به ماست؛ خداوند ما را به صورتی خلق کرده که مثل خودش می‌توانیم خلق کننده و آفریدگار باشیم و به همین دلیل هم به ما قدرت حق انتخاب داده که بتوانیم مسیرها و هدف‌های زندگی‌مان را دنبال کنیم. هر رفتاری که از انسان سر می‌زند چه مثبت باشد و چه منفی بر اساس انگیزه‌های درونی آن فرد است نه عوامل بیرونی که پیرامون شخص روی می‌دهد. واقعیت این است که ما بی‌دلیل کار یا رفتاری را انجام نمی‌دهیم و برای هر کدام از آن‌ها هدفی داریم.

کلمات کلیدی: انواع انتخاب در زندگی، اهمیت انتخاب درست، نتیجه انتخاب یعنی چه، تعریف انتخاب، انتخاب یعنی چه، انتخاب چیست،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.