دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب جادوی شگفت انگیز قدرت ذهن

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب جادوی شگفت انگیز قدرت ذهن

کتاب جادوی شگفت انگیز قدرت ذهن تألیف آکادمی مجازی باور مثبت، به بررسی قدرت ناشناخته‌ی درونی، بحران‌ها در مواجهه با قدرت ذهن، حس تنهایی و ارتباط آن با قدرت ذهن و ... می‌پردازد.

مغز انسان برای دانشمندان هنوز یک معمای بزرگ است، بسیاری تصور می‌کنند که ما فقط از ده درصد پتانسیل مغز خود استفاده می‌کنیم، اما این تصور اشتباه است. در حقیقت، از آنجایی که عمده‌ی فعالیت مغز به صورت ناخودآگاه انجام می‌گیرد، ما متوجه بیشتر فعالیت‌های مغزی خود نمی‌شویم؛ و بدیهی است که ما از بعضی از ویژگی‌های ناخودآگاه خود بهره می‌بریم، حتی اگر متوجه این مسئله نباشیم مغز انسان همانند خود او حتی چندین برابر وی خارق‌العاده و پیچیده بوده و قدرت‌های عجیبی و غریبی دارد. 

از خصوصیات اصلی انسان، توانایی فوق‌العاده‌ی او در فکرکردن است؛ به‌خصوص توانایی او در تفکر درباره‌ی نحوه‌ی فکر کردن خود، شاید از بی‌نظیرترین و انسانی‌ترین ویژگی‌های اوست. همان‌طور که انسان با افکار و اندیشه‌های خیالی و غیرمنطقی، مایه‌ی اضطراب و نگرانی خود را فراهم می‌کند، از طریق تفکر صحیح و منطقی نیز می‌تواند خود را از شر ناراحتی‌های خویش، رها سازد. 

آیا می‌دانستید که می‌توانید ناخودآگاه خود را فریب دهید؟ مثلاً تصور کنید که در یک تعطیلات نسبتاً طولانی، تقریباً هر شب را بیدار مانده‌اید و صبح‌ها خوابیده‌اید در پایان تعطیلات، شما باید ساعت بدن‌تان را دوباره تنظیم کنید تا بتوانید سرحال و پر انرژی به سر کار برگردید برای حل این مسئله یک ترفند ساده وجود دارد؛ کافی است مدت کوتاهی غذا نخورید! اما چطور چنین چیزی ممکن است؟ در این کتاب به این سؤال پاسخ داده می‌شود.

کلمات کلیدی: کنترل ذهن، ذهن انسان، فکر کردن، قدرت تفکر، تفکر مثبت، تقویت ذهن، قدرت ذهن، از بین بردن افکار منفی، مهارت های تفکر، قدرت ذهن انسان، قدرت ذهن در موفقیت، قدرت ذهن چیست، تحقیق در مورد قدرت ذهن، قدرت فکر انسان، قدرت درون، مبارزه با افکار منفی، توانایی های ذهن، تغییر زندگی، راهنمای موفقیت، نگرش مثبت، مغز انسان، تفکر نوین، تصویرسازی ذهنی، تمرین تجسم و تصویرسازی ذهنی، تغییر در خود، کتاب ذهن قدرتمند pdf،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.