دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب وبلاگ نویسی شیرین با WordPress

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب وبلاگ نویسی شیرین با WordPress

کتاب وبلاگ نویسی شیرین با WordPress به آموزش یک سکوی انتشار مبتنی بر وب یا به بیان ساده‌تر یک نرم‌افزار تحت وب می‌پردازد.

عمومی‌ترین استفاده از وردپرس برای راه اندازی یک وبلاگ می‌باشد، زیرا وردپرس دارای هسته‌ای قدرتمند است و پیشروترین نرم‌افزار در این زمینه به شمار می‌رود. وردپرس با زبان برنامه نویسی محبوب و قدرتمند PHP نوشته شده و از قدرت MySQL استفاده می‌کند.

وردپرس یک نرم افزار متن باز (Open Source) است و بر مبنای اجازه نامه GPL منتشر می‌شود بنابراین اجازه‌نامه تمامی موارد استفاده از وردپرس کاملاً رایگان می‌باشد، همچنین شما می‌توانید وردپرس را با خیال راحت تغییر دهید و به عنوان سکویی برای پروژه‌های خود به کار گیرید.

کلمات کلیدی: آموزش جامع وردپرس pdf، pdf وردپرس، آموزش صفر تا صد وردپرس pdf، طراحی قالب وردپرس، آموزش طراحی قالب وردپرس، آموزش کار با وردپرس، کار با وردپرس، آموزش وردپرس از مبتدی تا پیشرفته pdf، دانلود کتاب وردپرس فارسی pdf، نصب وردپرس، آموزش نصب وردپرس،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.