دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب تکنیک‌های پیشرفته سئو

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب تکنیک‌های پیشرفته سئو

کتاب تکنیک‌های پیشرفته سئو نوشته‌ی امیرحسین فتاحی، به بررسی قوانین سئو در کسب و کارهای اینترنتی می‌پردازد که وب‌سایت‌های موفق و مشهور از آن تبعیت می‌کنند.

بدون شک بزرگ‌ترین دغدغه هر فروشگاه یا شرکت خدماتی آنلاین این است که وب سایت خود را به نتیجه اول موتور های جستجو برساند. این کتاب به شما قوانین ثابت شده برای کسب موفقیت در این راه را آموزش می‌دهد. 

قطعاً بهترین تغییر برای یک سایت بهبود رتبه آن در موتور های جستجو و به ویژه گوگل است. سئو (Search Engine Optimization) راهکار مهندسی شده برای رسیدن به این مقصد است. در راه بهبود رتبه سایت، راهکارهایی توسط موتورهای جستجو ارائه شده است. همچنین تکنینک های بیشتری توسط شرکت های کوچک و بزرگ دنیا تست شده و نتیجه آن ها ارائه شده است.

در کتاب تکنیک‌های پیشرفته سئو تلاش کردیم تا تمامی این راهکار ها را برای شما گردآوری کنیم تا با استفاده از مطالب موجود در کتاب، بتوانید شاهد بهبود رتبه سایت خود باشید. فراموش نکنید که سئو سایت امری کاملا تخصصی است و کوچکترین اشتباه می‌تواند سبب جریمه شدن سایت شما توسط موتور های جستجو شود.

در بخشی از کتاب تکنیک‌های پیشرفته سئو می‌خوانیم:

«کلمات متوقف کننده» (Stop words) کلمات متداولی هستند که در هنگام جستجوی یک عبارت کلیدی توسط موتورهای جستجو نادیده گرفته می‌شوند. این کار به منظور صرفه‌جویی در فضای سرور آن‌ها و همچنین تسریع در روند جستجو انجام می‌شود.

وقتی یک جستجو (search) در یک موتور جستجو انجام می‌شود، به طور خودکار کلمات متوقف کننده را از عبارت جستجو شده حذف می کند و با جایگزینی تمام کلمات متوقف کننده با یک نشانگر، از جستجوی جدید استفاده می‌کند. نشانگر نمادی است که با کلمات متوقف کننده جایگزین می‌شود.

هدف صرفه‌جویی در فضای قابل جستجو است. به این ترتیب، موتورهای جستجو می توانند صفحات وب بیشتری را در فضای محدودِ خود (و البته بسیار بزرگ) ذخیره کنند و همچنین نتایج مرتبط با جستجو را نمایش دهند.

کلمات کلیدی: خدمات سئو، خدمات سئو، سئو چیست، سئو چیست pdf، سئو رایگان، سئو و بهینه سازی سایت، سئو وب سایت، آموزش بهینه سازی سایت، آموزش کامل سئو، آموزش رایگان سئو، سئو در گوگل، seo، سئو سایت، سئو، سئو آموزش، اصول سئو چیست، همه چیز درباره سئو، سئو چیست و چه کاربردی دارد، مبانی سئو چیست، سئو پیشرفته، pdf سئو چیست، دانلود pdf کتاب تکنیک‌های پیشرفته سئو، کتاب تکنیک‌های پیشرفته سئو pdf،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.