دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب مبانی مقدماتی استفاده از کنسول جستجوی گوگل برای تقویت سئو

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب مبانی مقدماتی استفاده از کنسول جستجوی گوگل برای تقویت سئو

کتاب مبانی مقدماتی استفاده از کنسول جستجوی گوگل برای تقویت سئو نوشته‌ی مهران منصوری فر، شما را با عمده‌ترین کاربردهای ابتدایی و پیشرفته کنسول جستجو برای تقویت سئوی سایت آشنا می‌کند.

کنسول جستجوی گوگل (Google Search Console) یکی از کاربردی‌ترین ابزارهای سئو محسوب می‌شود که اطلاعات فراوانی را درباره وضعیت وبسایت در نتایج جستجو و همچنین ایرادات و مشکلات احتمالی در اختیار ما قرار می‌دهد.

کنسول جستجوی گوگل (Google Search Console) یک ابزار رایگان از کمپانی نام‌آشنای گوگل است که در انجام بهینه‌سازی‌های لازم برای تقویت سئو و بهبود وضعیت نمایش نتایج سایت در نتایج جستجو به کسب‌وکارهای مختلف کمک می‌کند. این ابزار قدرتمند، انبوهی از اطلاعات گوناگون و کاربردی را در اختیار شما قرار می‌دهد که دانستن آن‌ها برای بهبود و تقویت سئو ضروری است؛ به عنوان نمونه، کلیدواژه‌هایی که سایت شما برای آن‌ها در نتایج جستجو رتبه کسب کرده است؛ جایگاه سایت شما در نتایج جستجو برای آن کلمه‌های کلیدی؛ میزان انتخاب سایت شما توسط کاربران در میان نتایج جستجو؛ و اینکه سایت‌های دیگر با چه متنی و چقدر به محتوای شما لینک داده‌اند از جمله اطلاعات سودمندی است که کنسول جستجو به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد. 

علاوه بر این‌‌ها، کنسول جستجو ایراداتی که در سایتتان پیدا می‌کند را نیز به شما گوشزد می‌کند؛ برای نمونه، مواردی مانند اشکالات مرور سایت توسط ربات‌های گوگل (یعنی هنگامی که گوگل نمی‌تواند به قسمتی از سایت شما دسترسی داشته باشد) و اقدامات تنبیهی یا جریمه‌های دستی (موسوم به manual actions). این ابزار حتی می‌تواند موبایل فرندلی بودن (mobile-friendly) سایتتان را نیز مشخص کند. 

به دلایلی مانند آنچه که در بالا اشاره شد، استفاده از کنسول جستجوی گوگل در راستای بهبود و تقویت سئو یک ضرورت محسوب می‌شود. به همین منظور، این کتاب آموزشی تدوین و گردآوری شده است تا راهنمای شما در مسیر استفاده از کنسول جستجوی گوگل برای تقویت سئو باشد. بنابراین بدون فوت وقت، در ابتدا به سراغ اطلاعات بنیادی و مقدماتی‌تری که می‌توانید در کنسول جستجو پیدا کنید (و روش پیدا کردن آنها) می‌رویم و سپس مباحث حرفه‌ای‌تر و تخصصی‌تری را برای استفاده از کنسول جستجو در راستای افزایش ترافیک و رتبه مطرح خواهیم کرد که از میان نظرات متخصصان سئو گردآوری شده‌اند.

کلمات کلیدی: خدمات سئو، سئو، آموزش سئو، دانلود رایگان کتاب سئو، آموزش بهینه سازی سایت، آموزش google search console، گوگل سرچ کنسول، Google Search Console، آموزش گوگل، نحوه کار با گوگل سرچ کنسول، سرچ گوگل، روش های سئو، seo، سئو و بهینه سازی سایت، آموزش رایگان سئو، آموزش سئو pdf، دوره آموزش سئو، سئو سایت، سئو تخصصی سایت،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.