دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آزمایشگاه پایگاه داده با SQL Server 2012

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آزمایشگاه پایگاه داده با SQL Server 2012

از ویژگی‌های کتاب آزمایشگاه پایگاه داده با SQL Server 2012 (خلاصه و معرفی)، پیوستگی مطالب، مثال­‌ها و اجرا مسائل آن بر روی بانک اطلاعاتی SQL Server است. تمام مطالب این کتاب با توجه بر فصل مصوب وزارت علوم و تحقیقات، به زبان ساده و روان تدوین گردیده است.

امروزه حجم زیادی از داده، ذخیره، پردازش و بازیابی می­‌شوند. از طرف دیگر، در سیستم‌­های امروزی از قبیل سیستم­‌های تجارت الکترونیک، داده‌­کاوی، مدیریت مشتریان و پشتیبانی تقسیم داده جایگاهی بسیار مهمی دارد، درس آزمایشگاه پایگاه داده یکی از دروس تخصصی رشته­‌های مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات در نظر گرفته شده است. به همین دلیل سعی شده تا کتاب آزمایشگاه پایگاه داده با SQL Server 2012 تدوین شود. کتاب حاضر شامل 4 فصل است. هر فصل آن از چهار بخش تشکیل شده است که عبارت­‌اند از:

تشریح مفاهیم به آن فصل همراه پرس‌­وجوهای متعدد
مسائل حل شده (در تمام فصل­­‌های کتاب با مثال خرید، فروش و توزیع کالا، بیان کالا بیان گردید).
دستور کار آزمایشگاه (در تمام فصل­‌ها بانک اطلاعاتی آژانس حمل و نقل بیان گردید).
تمرین­‌ها (در تمام فصل بانک اطلاعاتی سیستم حسابداری بیان شده).

در فصل اول کتاب، فرآیند طراحی بانک اطلاعاتی، ایجاد بانک اطلاعاتی، ایجاد و تغییر ساختار جداول بیان گردیده است. در فصل دوم، مفاهیم افزودن، ویرایش، حذف و بازیابی رکوردهای جدول بحث شده است. در فصل سوم مفاهیم دید، رویه­‌های ذخیره شده و توابع و پیاده­‌سازی آن­‌ها در SQL Server به طور کامل بیان گردید. در فصل چهارم، مفاهیم کاتالوگ، پشتیبان‌گیری و بازیابی پشتیبان، تریگرها و کرسرها و چگونگی پیاده‌­سازی آن­‌ها در SQL Server بیان گردیده است. کتابی که در پیش رو دارید، با بهره‌گیری از سال‌­ها تجربه در امر تدریس در درس پایگاه داده به ویژه آموزش SQL Server تالیف شده است.

کلمات کلیدی: پایگاه داده، پایگاه داده SQL Server، آموزش پایگاه داده SQL Server، کتاب پایگاه داده، آموزش پایگاه داده ها، آموزش SQL، آموزش SQL Server، جزوه پایگاه داده، SQL Server 2012، کتاب آموزش SQL، آموزش sql server 2012 pdf، دانلود کتاب آموزش sql server 2012 به زبان فارسی، آموزش تصویری sql server 2012، بهترین کتاب آموزش sql server، آموزش sql pdf، آموزش گام به گام sql server 2012، مهندسی نرم افزار،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.