دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان آرامش حضور تو

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان آرامش حضور تو

کتاب رمان آرامش حضور تو نوشته مطهره علیزاده داستان آرزو و امیدی است که قصد ازدواج دارند ولی جواب آزمایش همه چیز رو بهم می‌زند. امید با دخترخاله‌ی خودش نامزد می‌کند و آرزو می‌ماند و دنیایی از تنهایی… 

با ورود شخصیت غریبی به اسم امیرعلی به زندگی آرزو همه چیز تغییر می‌کند… و باید دید امیرعلی چطور آرزوی ناامید را به زندگی برمی‌گرداند… آیا این دو می‌توانند در کنار هم زوج خوشبختی باشند در صورتی که آرزو هنوز هم به امید فکر می‌کند؟

در قسمتی از رمان آرامش حضور تو می‌خوانیم:

درست یک هفته از آن روز لعنتی می‌گذشت و من بدون آنکه در این مدت حتی مکالمه‌ای با امید داشته باشم در پی خبری سر می‌کردم. درب اتاقم با چند تقه‌ای که به در خورد به آرامی باز شد. برادر بزرگم در حالی که پاکتی به دست داشت قدمی به سمتم جلو آمد. در چشمانش نگرانی و اضطراب موج میزد. آب دهانم را قورت دادم و با صدایی که خود نیز به سختی می‌شنیدمش پرسیدم:
چیزی شده؟
آرمان پاکت طلایی رنگ را به سمتم دراز کرد:
بخونی متوجه میشی!
با تردید پاکت را از دستش کشیدم و نگاهی گذرا به جلدش انداختم. کارت دعوتی بود. اما برای کجا؟ کاغذ را از پاکت بیرون کشیدم و بازش کردم.
دو اسم نوشته شده روی کاغذ نگاهم را میخکوب کرد! "امید و ندا" جشن عقد... روز... ساعت... به صرف... باغ پذیرایی

کلمات کلیدی: رمان عاشقانه، دانلود رمان آرامش حضور تو، دانلود pdf رمان آرامش حضور تو، رمان عاشقانهدانلود رمان عاشقانه، دانلود رایگان کتاب آرامش حضور تو،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.