دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب سلامت روحی و عاطفی برای خانم‌های جوان

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب سلامت روحی و عاطفی برای خانم‌های جوان

کتاب سلامت روحی و عاطفی برای خانم‌های جوان نوشته علی ناصری درباره‌ی اختصاص دادن زمان زیاد خانم‌ها به فکر کردن و صحبت کردن در مورد احساسات است، که این اخلاق قسمتی از جوان بودن یک زن است.

احتمالاً شما مطلع هستید که چه زمانی شاد غمگین، مغرور، عصبانی، هیجان زده و ... هستید. معمولاً زمانی که با احساس خاصی درگیریم، فکر کردن در مورد آن برایمان آسان‌تر است. برای سال بودن از لحاظ عاطفی، شما نیاز دارید که با دید وسیع‌تری به احساسات خود فکر کنید. شما نه تنها در زمانی که با آن احساسات درگیر هستید، بلکه در باقی مواقع نیز نیاز دارید که در مورد آگاهی‌تان نسبت به احساسات خود، چه خوب، چه بد، مطمئن باشید.

از لحاظ عاطفی سالم بودن، به معنای احساس خوب داشتن نسبت به خودتان روابطتان و هدفتان از زندگی است. این به این معنا نیست که شما هرگز غمگین عصبانی یا مغشوش نخواهید شد. هر کسی گاه و بیگاه با این احساسات دست و پنجه نرم می‌کند. زمانی که شما از نظر عاطفی سالم باشید، این احساسات در شما کمتر می‌شود و سریع‌تر می‌توانید از حالت غمگین به وضعیت تعادل خودتان برگردید. هم چنین ممکن است شما احساس شادی بیشتری در اوقات خوشی بکنید. همهٔ زن‌ها می‌توانند بیاموزند که احساس بهتری داشته باشند زمانی که این را آموختید، می‌توانید به دوستانتان هم بیاموزید.

کلمات کلیدی: سلامت روحی، سلامت روحی و روانی، سلامت روحی بانوان، سلامت روحی خانم‌ها، سلامت روحی و عاطفی، سلامت روان، بهداشت روان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.