دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی مادران سمی و آسیب‌های وارد به دختران

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی مادران سمی و آسیب‌های وارد به دختران

سوزان فوروارد در کتاب صوتی مادران سمی و آسیب‌های وارد به دختران راهکارهایی به شما معرفی می‌کند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید رابطه خود را با مادرتان تقویت کنید و احساسات نامطلوب در رابطه‌تان با او را تشخیص داده و درمان کنید.

با شنیدن کتاب مادران سمی و آسیب‌های وارد به دختران قادر خواهید بود درک عمیق و صحیحی از عشق والدین و هر فرد دیگری داشته باشید و از شر تأثیرات مخربی که ارتباطات غلط بر رویتان می‌گذارند در امان بمانید. فوروارد طی سال‌ها تحقیق بر روی زنانی که در معرض سوءاستفاده، بی‌توجهی و کنترل بیش از حد بودند، متوجه شد که بسیاری از مشکلات روانی که دارند از همین عوامل نشئت می‌گیرد.

در بخشی از کتاب صوتی مادران سمی و آسیب‌های وارد به دختران می‌شنویم:

بسیاری از مادران اهمال‌کار و مقصری که در حمایت از فرزندشان در برابر فردی آسیب‌رسان، کوتاهی می‌کنند و خود را کنار می‌کشند، تخصص بارزی در سرزنش دخترشان به‌عنوان مقصر این قضایا دارند. در نخستین جلسه، نینای چهل و هشت‌ساله که متخصص برنامه‌ریزی کامپیوتر بود، به من گفت که دلش می‌خواهد می‌توانست ارتباط بهتری با مردم داشته باشد و تصویر ذهنی خودش را در نظرش بهبود ببخشد.

کلمات کلیدی: روابط اعضای خانواده، خودسازی، سلامت روان، رابطه مادر و فرزند، روانشناسی زنان، خودیاری، ارتباط موثر والدین با فرزندان، رفتار والدین با فرزندان، Susan Forward،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.