دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب 600 برنامه ++C با حل آن‌ها (حل مسائل ++C - مرجع کامل)

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب 600 برنامه ++C با حل آن‌ها (حل مسائل ++C - مرجع کامل)

کتاب 600 برنامه ++c با حل آن‌ها (حل مسائل ++C - مرجع کامل) نوشته‌ی رمضان عباس نژادورزی و نیلوفر شعیبی، اثری کامل و جامع برای آموش زبان برنامه نویسی سی پلاس پلاس، با ارائه مثال‌های ساده، روان، هدف‌دار و متنوع است. این کتاب در کتاب سبز به صورت مختصر و معرفی قرار گرفته است.

++C یک زبان برنامه‌نویسی شی‌گراست که در سال ۱۹۸۵ توسط (Bjarne Stroust up) دانشمند دانمارکی به وجود آمد. این زبان پایه زبان­‌های نظیر #C، جاوا، ویژوال ++C و غیره بوده که امروزه به‌ عنوان یکی از زبان­‌های برنامه­ سازی در رشته­‌های کامپیوتر (نرم‌افزار، سخت‌افزار و IT)، رشته‌­های مهندسی از قبیل عمران، برق، الکترونیک و ...، رشته­‌های علوم پایه مانند ریاضی، فیزیک، علوم کامپیوتر و غیره تدریس می­‌شود. لذا، یادگیری این زبان برای دانشجویان مهندسی و علوم پایه اجباری می­‌باشد. به همین دلیل، این زبان عنوانبا اهمیت‌ترین زبان­‌های برنامه­‌نویسی را داراست. یکی از راه‌­های آموزش زبان برنامه‌نویسی و الگوریتم، حل مسائل متعدد و متنوع در آن زبان می‌­باشد.

کتاب حاضر شامل 7 فصل است:

- فصل اول، شامل 75 برنامه می‌باشد که مسائلی از قبیل تعریف متغیرها دستورات cin، cout و عملگرها را در ++C آموزش می‌دهد.

- فصل دوم، شامل 235 برنامه است که بخشی از آن در کتاب و بخش دیگر آن در پیوست الکترونیکی حل گردیده است. در این فصل مباحث تصمیم‌گیری (دستورات if, switch) و حلقه‌های تکرار (دستورات for, while, do while, continue و break) با مثال‌های متعدد شرح داده شده است.

- فصل سوم، شامل 107 مثال برنامه‌نویسی است که بخشی از آن در پیوست الکترونیکی آمده است. این فصل تعریف توابع و فراخوانی آن‌ها را با مثال‌های مختلف آموزش می‌دهد.

- فصل چهارم، شامل 135 مثال برنامه‌نویسی است. این فصل مباحثی مانند آرایه‌های یک‌بعدی، دوبعدی و رشته‌ها را در c++ آموزش می‌دهد.

- فصل پنجم، شامل 39 برنامه است که گرافیک در ++C را آموزش می‌دهد.

- فصل ششم، شامل 34 برنامه است که تعریف کلاس‌ها، وراثت، چندریختی و پیاده‌سازی مجدد عملگرها را آموزش می‌دهد.

- و بالاخره فصل هفتم شامل 16 برنامه است که خواندن و نوشتن در فایل‌های متنی و باینری را آموزش می‌دهد.

کلمات کلیدی: برنامه نویسی سی پلاس پلاس، آموزش برنامه نویسی سی پلاس پلاس، مسائل سی پلاس پلاس، برنامه نویسی، نمونه سوال برنامه نویسی سی پلاس پلاس، آشنایی با زبان سی پلاس پلاس، حل تمرین c، نمونه سوالات حل شده برنامه نویسی به زبان c، نمونه سوالات برنامه نویسی با جواب، مثال های برنامه نویسی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.