دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF اصول نظارت ساختمان های فلزی، بتنی و سنتی (ناظر حرفه ای 1)

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی اصول نظارت ساختمان های فلزی، بتنی و سنتی (ناظر حرفه ای 1)

به شما تبریک می­ گوییم، با تهیه و مطالعه این کتاب از نقطه نظر کلاس کاری، بسیاری از دوستان، همکاران و رقیبان خود را پشت سر گذاشتید.
چرا ؟ ؟ ؟ ؟ ؟
چون در هر حوزه و تخصص از پروژه­ های عمرانی، تنها 10 درصد افراد به یادگیری و به خصوص پیشرفت، علاقه نشان داده و به دنبال یادگیری مطالب جدید و به­ روز هستند؛ شما جزو آن 10 درصد هستید.
پس از تالیف کتاب­ های ارزشمند مترور و استقبال بی ­نظیر از آن­ ها، و با توجه به نیاز فراوان جامعه مهندسین ساختمان کشور به کتابی کاربردی و اجرایی در حوزه ­ی نظارت، تصمیم گرفته شد کتاب ناظر حرفه ­ای به تالیف برسد. متره، اجرا و نظارت 3 عامل کاملا مرتبط به یکدیگر هستند و در صورتی که فردی تمرکز و یادگیری خود را بر روی این 3 اصل معطوف کند، قطعاً در کار خود شاهد موفقیت­ ها و پیشرفت­ های غیر قابل تصور خواهد بود.
تعداد زیادی از مهندسین و ناظرین ساختمان درک صحیحی از مفاهیم و مطالب موجود در آیین­ نامه­ ها، نشریات و مقررات ملی ساختمان ندارند و شاید این به دلیل عدم ارائه عکس­ های اجرایی در این کتب و یا شاید عدم تجربه کافی در اجرا و نظارت باشد که نتیجه­ ی آن ساخت و سازهای غیر اصولی، نا­ایمن و بی­ کفایت خواهد بود. همچنین درصد زیادی از مهندسین در بدو ورود به حوزه نظارت و اجرای ساختمان، با اصول اجرایی و نظارت آشنایی چندانی ندارند، لذا این کتاب می­ تواند اکثر کمبودها را جبران نماید و علاقمندان می­ توانند همانند یک مهندس دارای سابقه و یا حتی سطح بالاتر به فعالیت حرفه­ ای نظارت و اجرا بپردازند.
کتاب ناظر حرفه ­ای تنها به اصول نظارت ساختمان نمی ­پردازد، بلکه علاوه ­بر ارائه این نکات، به بحث در خصوص نکات اجرایی ساختمان، ارائه دتایل­ های گوناگون و عکس­ های اجرایی به شیوه­ ای کاملا کاربردی و عملی می­ پردازد که در معدود کتابی به آن پرداخته شده است.
این اثر ارزشمند، در واقع اولین کتاب در قطع رحلی و با عنوان نظارت در کشور می ­باشد که در جلد اول آن (ناظر حرفه ­ای1) به مباحثی از قبیل: پی، پی­ کنی و گودبرداری - آرماتور و آرماتوربندی -  قالب و قالب­ بندی -  بتن، بتن­ ریزی، سازه و ساختمان­ های بتن­ آرمه پرداخته شده است. و در جلد دوم (ناظر حرفه ­ای2) به مباحثی از قبیل: سازه ­های فلزی -  سازه­ های با مصالح بنایی و سنتی - ایمنی و حفاظت کار در حین اجرا -  نکات ویژه نظارت و ناظر پرداخته خواهد شد.
امید است این کتاب مورد استفاده کلیه دانشجویان و فارغ ­التحصیلان رشته مهندسی عمران و ساختمان، اساتید، مدیران اجرایی، ناظران (دارای پروانه اشتغال به کار و بدون پروانه) ساختمان، کارفرمایان، کارشناسان، مشاوران، پیمانکاران و علاقمندان به صنعت ساختمان قرار بگیرد.

کلمات کلیدی: بتن، مراحل بتن ریزی، مراحل ساخت ساختمان، ساختمان سازی، دانلود کتاب تخصصی عمران، اصول نوین متره ساختمان، کتاب ساختمان سازی، مهندسی ساختمان، اصول نظارت ساختمان های فلزی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.