دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان باز به دنبال پریشانی‌ام

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان باز به دنبال پریشانی‌ام

کتاب رمان باز به دنبال پریشانی‌ام نوشته الهام نجفی فر داستان دختری به نام اختر است که پانزده سال دارد و هنوز در خانه‌ی پدری زندگی می‌کند، پدرش قاپوچی (دربان) خانه‌ی ابولفتح خان معتمدی است. از آنجایی که خانواده‌ی اختر از افراد کم بضاعت در آن زمان بودند تصمیم می‌گیرند با هر ترفندی اختر را به کلفتی در یکی از خانه‌های علما یا تجار و بزرگان بفرستند و دستمزدی که از کار کردن اختر در آن خانه به آن‌ها پرداخت می‌شود برای اختر جهیزیه فراهم کنند.

از طرفی نیز دختران خانواده‌های کم بضاعت و بی‌بضاعت که امکان تحصیل نداشتند فقط با ازدواج کردن و بچه‌دار شدن به آرامش می‌رسیدند و کنیزی در خانواده‌ی ثروتمندان چیزی بود که این دخترها به آن امید بسته بودند با کمک احمد میرزا پدر اختر قرار شده بود که اختر برای کنیزی دختر ابوالفتح خان که سر کشیکچی دربار ناصر الدین شاه بود فرستاده شود...

در بخشی از کتاب رمان باز به دنبال پریشانی‌ام می‌خوانیم:

دقیقا آن روزها را به یاد دارم، روزی که ننه رباب لباس‌ها را در قدح ریخته بود و به آن‌ها چنگ می‌زد صدای دست فروشی که فریاد می‌زد: جوجه‌ای، جوجه‌ای، فضای کوچه و خانه‌ی کوچک ما را پر کرده بود، در همان هنگام بود که آقا میرزا با چهره‌ای خندان وارد شد و فریاد زد: رباب کجایی زود بیا که خبرهای خوبی آورده‌ام.
ننه رباب از روی زمین بلند شد و دستانش را با چاقچوقش پاک کرد و گفت: خوش خبر باشی احمد میرزا، چه خبر شده؟
آقام با خوشحالی به ننه رباب گفت: بالاخره اختر هم رفتنی شد.

کلمات کلیدی: دانلود رمان رایگان، رمان، دانلود رمان، دانلود pdf رمان، رمان ایرانی pdf، رمان pdf، دانلود رمان ایرانی، pdf عاشقانه، دانلود رایگان رمان عاشقانه، دانلود رمان عاشقانه، رمان عاشقانه، دانلود کتاب عاشقانه، دانلود رمان عاشقانه ایرانی، رمان عاشقانه، دانلود رمان، رمان عاشقانه ایرانی، دانلود رمان اجتماعی، رمان اجتماعی، رمان اجتماعی ایرانی، دانلود pdf رمان باز به دنبال پریشانی ام، دانلود پی دی اف رمان باز به دنبال پریشانی ام، دانلود رایگان رمان باز به دنبال پریشانی ام، دانلود رمان باز به دنبال پریشانی ام، دانلود رمان باز به دنبال پریشانی ام، دانلود رمان باز به دنبال پریشانی ام با لینک مستقیم، دانلود رمان باز به دنبال پریشانی ام برای موبایل، رمان باز به دنبال پریشانی ام، رمان باز به دنبال پریشانی ام، pdf رمان باز به دنبال پریشانی ام کامل، دانلود کتاب باز به دنبال پریشانی ام با لینک مستقیم، دانلود کتاب باز به دنبال پریشانی ام برای موبایل،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.