دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب چگونه به ثبات شخصی برسیم؟

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب چگونه به ثبات شخصی برسیم؟

کتاب چگونه به ثبات شخصی برسیم؟ نوشته‌ی آکادمی مجازی باور مثبت، به آموزش و تاثیر ثبات شخصی در زندگی شما می‌پردازد و به بررسی می‌کند که چرا ثبات شخصی ارزشمند است و چه نقشی در تکامل زندگی دارد.

ثبات شخصی یعنی انجام کارهایی برای مسیری که می‌خواهید طی کنید و هدفی که می‌خواهید بهش برسید به صورت روزانه و چه خوشتان بیاید و چه نیاد، چه وقت داشته باشید چه نداشته باشید یعنی انجام آن کارها مثل نفس کشیدن باشد.

حالا چرا باید ثبات شخصی داشته باشیم؟ ثبات شخصی نبض و تنفس مسیری است که می‌خواهیم داخلش موفق بشویم و وقتی آن را قطع کنیم حیات مسیر قطع کردیم. ثبات شخصی است که آرام آرام نتایج را به وجود می‌آورد و در دراز مدت یک نتیجه بزرگ را برایتان خلق می‌کند و هر کسی که خواستار موفقیت باشد باید این کار را انجام بدهد تا بتواند آرام آرام نتایج ا به وجود بیاورد.

سه رویکرد اصلی به نام‌های صفت، شناختی – رفتاری و روانشناسی، تعاریف گسترده‌ای از ثبات شخصیتی ایجاد کرده‌اند. برخی از جنبه‌های شخصیت مانند صفات، با گذشت زمان مفهوم نسبتاً پایداری پیدا می‌کنند. جنبه‌های دیگر به عنوان خصوصیاتی قابل تغییر در طول زندگی توصیف می‌شوند، از جمله بسیاری از مفاهیم شناختی – رفتاری مانند خودبسندگی (ایمان شخص به توانایی‌های خود برای موفقیت در یک موقعیت مشخص).

در بخشی از کتاب چگونه به ثبات شخصی برسیم؟ می‌خوانیم:

در مقابل افرادی که از ثبات شخصیتی خوبی برخوردار هستند، گروهی قرار دارند که از نظر شخصیتی پایدار نیستند. آن‌ها افراد بی‌مسئولیت و نامنظمی هستند که برای زندگی خود برنامه‌ریزی ندارند. مدام از این شاخه به آن شاخه می‌پرند. در زمینه حرفه و شغل خود نمی‌تواند ثابت بمانند و مدام شغل خود را تغییر می‌دهند یا در روابط با مدیران و همکاران خود با مشکل روبه‌رو می‌شوند. روابط عاطفی آن‌ها معمولاً کوتاه مدت است و نمی‌تواند با یک شخص در مدت طولانی در ارتباط باشند و به سرعت خسته می‌شوند. به طور کل نظم و برنامه ریزی درستی برای زندگی خود ندارند.

کلمات کلیدی: ثبات در زندگی، ثبات در تصمیم گیری، دانلود pdf کتاب چگونه به ثبات شخصی برسیم، کتاب چگونه به ثبات شخصی برسیم pdf، ثبات شخصی، ثبات شخصیتی، ثبات داشتن یعنی چه، افراد دارای ثبات، تیپ شخصیتی افراد دارای ثبات، ثبات شخصیت چیست؟، ثبات اخلاقی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.