دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان گمگشته 2

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان گمگشته 2

کتاب رمان گمگشته 2 اثر هدی موتورچی، برشی زیبا و خلاقانه از قسمت پایانی کتاب گمگشته 1 است. در این رمان جذاب، نویسنده احساسات هنرمندانه‌اش را با لحنی پر شور و به شکل سوم شخص بیان می‌کند.

حنانه ایفاگر نقشی است که با وجود تلاش‌های پی در پی کمتر در آن موفق است. محمدسام از نگاه محبوبش به عشق می‌نگرد. امیرارسلان دنیایی متفاوت‌تر می‌سازد و ... خواندن داستان شخصیت تازه‌ی این رمان نیز خالی از لطف نیست.

این دنیا، دنیای انسان‌های عادی و معمولی است؛ اما هنرمندانش دنیایی متفاوت برای خود خلق می‌کنند؛ کاری که ما انسان‌های معمولی نیز می‌توانیم انجام دهیم؛ دنیایمان را آباد نماییم و به فردایی دلچسب امید بندیم.

در بخشی از کتاب رمان گمگشته 2 می‌خوانیم:

امیرارسلان نگاه سریعی به برادرش کرد. سپس رو به حنانه، با حالتی معذب گفت:
«چند دقیقه قبل... دیدم توی آشپزخونه مشغول به کاری، گفتم مزاحمت نشمو اول برم لباسامو عوض کنم»
او عادت به توضیح دادن کارهایش نداشت. می‌دانست هر طوری بود همسرش از او ایراد نمی‌گرفت. ولی حضور محمدسام در آن جمع باعث می‌شد کمی معذب شود و بخواهد خود را بهتر از آنچه که هست، نشان بدهد.
حنانه هنوز هم پریشان و دستپاچه بود. امیرارسلان به زحمت سعی کرد لبخندی بر لب بیاورد و آن فضای خفقان آور را از بین ببرد. سرفه‌ای کرد و باز هم نگاه زودگذری به محمدسام انداخت سپس به طرف همسرش برگشت و با لحنی صمیمانه تر گفت:
«کادوی مانی رو گذاشتم توی اتاق. امیدوارم خوشش بیاد»

کلمات کلیدی: دانلود رمان اجتماعی، رمان اجتماعی، رمان اجتماعی ایرانی، دانلود pdf رمان گمگشته، دانلود پی دی اف رمان گمگشته، دانلود رایگان رمان گمگشته، دانلود رمان گمگشته، دانلود رمان گمگشته 2، دانلود رمان گمگشته 2 با لینک مستقیم، دانلود رمان گمگشته برای موبایل، رمان گمگشته، رمان گمگشته، pdf رمان گمگشته کامل، دانلود کتاب گمگشته با لینک مستقیم، دانلود کتاب گمگشته برای موبایل، دانلود رمان جدید، رمان جدید، دانلود رمان رایگان، رمان، دانلود رمان ایرانی، pdf عاشقانه، دانلود رایگان رمان عاشقانه، دانلود رمان عاشقانه، دانلود رمان، دانلود pdf رمان، رمان ایرانی pdf، رمان pdf، رمان عاشقانه، دانلود کتاب عاشقانه، دانلود رمان عاشقانه ایرانی، رمان عاشقانه، دانلود رمان، رمان عاشقانه ایرانی،

  • به دلایل قانونی لینک دانلود این کتاب حذف شده است
کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.