دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کاربرد نسل جدید چیلرها در سرمایش ساختمان

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کاربرد نسل جدید چیلرها در سرمایش ساختمان

کتاب کاربرد نسل جدید چیلرها در سرمایش ساختمان نوشته‌ی ایمان الیاسیان، به شرح این مبحث همراه با نکاتی جزئی می‌پردازد.

در بخشی از کتاب کاربرد نسل جدید چیلرها در سرمایش ساختمان می‌خوانیم:

در فصل‌های گرم سال تامین سرمایش هر مجتمع مسکونی، تجاری، صنعتی و خدماتی از نیازهای ضروری است و دستگاهای گوناگونی جهت این امر ساخته شده و بکار می‌روند یکی از این نمونه تجهیزات، چیلر می‌باشد که کاربرد فراوانی دارد و به طور کلی به دو دسته تراکمی و جذبی تقسیم بندی می‌شوند، چیلرهای تراکمی: در این نوع خنک کننده کمپرسور انرژی خود را از الکترو موتور دریافت می‌دارد و گاز را متراکم می‌کند گاز فشرده شده در کندانسور به کمک آب یا هوای محیط خنک شده و به مایع تبدیل می‌شود این مایع تحت فشار پس از گذشتن از شیر انبساط یا لوله موئین وارد خنک کننده (Evaporator) می‌گردد که در فشار کمتری قرار دارد و باعث تبخیر مایع می‌شود و مایع سرد کننده حرارت نهان تبخیر خود را از محیط خنک کننده می‌گیرد و باعث سرد شدن موادی می‌شود که با خنک کننده در تماس هستند، گاز ناشی از تبخیر، به کمپرسور منتقل شده و همچنین چرخه تکرار می‌شود. کمپرسور چیلرهای تراکمی بیشتر در دو نوع رفت و برگشتی و اسکرو می‌باشد.

کلمات کلیدی: چیلر ساختمان چیست، کاربرد چیلر در ساختمان، وظیفه چیلر در ساختمان چیست، وظیفه چیلر در ساختمان، چیلر جدید، چیلرهای جدید، نسل جدید چیلر، تکنولوژی جدید چیلر، چیلر، pdf چیلر چیست، چیلر چیست و انواع آن، کاربرد چیلر، انواع چیلر، کولر چیلر، چیلر ساختمان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.