دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب اصول قراردادها

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب اصول قراردادها

کتاب اصول قراردادها نوشته‌ی ایمان الیاسیان، انواع قراردادها را بررسی کرده و به شرح جزییات و کلیات آن‌ها می‌پردازد.

در بخشی از کتاب اصول قراردادها می‌خوانیم:

سه عامل اصلی درگیر در یک پروژه عمرانی عبارتند از: کارفرما، طراح و مجری

1- روش تک عاملی (امانی) در این روش کارفرما خود رأسا عوامل اجرایی لازم اعم از نیروی انسانی، ماشین آلات، تجهیزات و مصالح ساختمانی را تهیه نموده و مدیریت اجرایی پروژه را نیز بر عهده دارد. انتخاب این روش ممکن است به دلایل زیر باشد

کارفرما قسمت قابل توجهی از عوامل اجرایی را به صورت موجود در دست دارد و در نتیجه برای به کارگیری و استفاده از آن‌ها این روش را انتخاب می‌نماید.

کارفرما به دلایل دیگری تشخیص می‌دهد که اجرای امانی پروژه چه از نظر قیمت تمام شده و چه از نظر کیفیت کار به صرفه است. گاها در بعضی از دستگاه‌های اجرایی به لحاظ نوع و ماهیت کار، تشکیلاتی برای اجرای امانی طرح‌ها به وجود می‌آید که تحت یک مدیریت مجزا و به صورت یک واحد مستقل لیکن زیر نظر مدیر مسئول دستگاه اجرایی نسبت به اجرای پروژه‌های محوله به صورت امانی اقدام می‌نماید.

کلمات کلیدی: انواع قراردادها در قانون مدنی، انواع قراردادها pdf، لیست انواع قراردادها، انواع قراردادهای ساختمانی، انواع قراردادها در پروژه، انواع قراردادهای پیمانکاری pdf، قرارداد پیمانکاری ساختمان pdf، نمونه قرارداد پیمانکاری حقوقی، انواع قراردادهای ساختمانی، نحوه پرداخت در قراردادهای پیمانکاری، قوانین قرارداد پیمانکاری، جزوه اصول حاکم بر قراردادها، مختصر کاربردی قواعد عمومی قراردادها، قواعد عمومی قراردادها pdf، قواعد عمومی قراردادها یعنی چه، مختصر کاربردی قواعد عمومی قراردادها، دانلود رایگان کتاب اصول قراردادها، دانلود pdf کتاب اصول قراردادها،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.