دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب Go به زبان ساده

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب Go به زبان ساده

کتاب Go به زبان ساده تألیف یونس ابراهیمی، به آموزش زبان برنامه‌نویسی گولنگ (Golang) که در سال 2009 توسط شرکت گوگل ابداع و به صورت متن باز منتشر شد، می‌پردازد. علاوه بر گوگل، شرکت‌های بزرگی مانند YouTube ،BBC SoundCloud و غیره نیز از این زبان برای طراحی سیستم‌های Back-end استفاده می‌کنند.

می‌توان گفت که Go ظرافت فراوان، قدرت و سرعت زبانی مثل C و سهولت و سادگی زبانی مثل Python را ترکیب کرده، به همین دلیل قادر است طیف بسیار وسیعی از برنامه‌های سیستمی گرفته تا برنامه‌های ساده‌ی چند خطی را پوشش دهد. Go زبانی است از خانواده‌ی C و به همین دلیل برنامه‌نویسانی که با C++ ،C ،Java ،C#، PHP ،JavaScript و … آشنایی دارند، بسیار راحت این زبان را یاد خواهند گرفت.

Go یک زبان برنامه‌نویسی همه منظوره با امکانات پیشرفته و دستور زبان شفاف می‌باشد. به خاطر پشتیبانی از گستره‌ی بسیاری از پلتفرم‌ها، کتابخانه‌های قدرتمند مستندسازی شده و تمرکز روی اصول مهندسی نرم‌افزار، Go یکی از ایده‌آل‌ترین زبان‌ها برای یادگیری به عنوان اولین زبان برنامه‌نویسی می‌باشد.

کلمات کلیدی: زبان برنامه نویسی گولنگ، زبان گولنگ چیست، زبان برنامه نویسی گولنگ چیست، کاربرد زبان برنامه نویسی go، معرفی زبان برنامه نویسی go، اموزش کامل زبان go، آموزش زبان گو، آموزش زبان برنامه نویسی golang، کاربرد زبان go، محیط برنامه نویسی go، آموزش زبان برنامه نویسیgo، golang language، آموزش golang، برنامه نویسی، برنامه نویسی متن باز،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.