دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب داستان موفقیت من شگفت انگیز

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب داستان موفقیت من شگفت انگیز

الهام سبزبان در کتاب داستان موفقیت من شگفت انگیز، داستان موفقیت خود را بیان کرده است. وی معتقد است موفقیت از خود رد به جای می‌گذارد و یکی از بهترین و ایمن‌ترین راه‌های رسیدن به هدف، پیمودن مسیری است که دیگران طی کرده‌اند و به نتیجه رسیده‌اند.

همچنین تمرکز اصلی نویسنده برای رسیدن به موفقیت در هر زمینه‌ای، تمرکز بر دو اصل ذهنی (رشد فردی و قوانین جذب و ...) و قوانین عملی (بازاریابی و فروش و ...) می‌باشد. در پایان 10 ایده عالی برای شروع و راه اندازی کسب وکار بیان شده است. این کتاب برای تمام افرادی که به دنبال موفقیت یا راه‌اندازی یا توسعه کسب وکارشان می‌باشند توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب داستان موفقیت من شگفت انگیز می‌خوانیم:

درک یک نکته خیلی مهمه، اینکه اگر همین حالا افرادی با درامد بالاتر وجود دارند علتش فقط دانستن دانش بیشتر در مورد کسب درآمد است.

نکته ی دیگر اینکه برای موفقیت در هر زمینه‌ای (تاکید می‌کنم در هر زمینهای) باید روی دو موضوع کار کرد 1-بخش ذهنی. 2-بخش عملی. بخش اول باورها و قواعد ذهنی ما و قانون جذب است و بخش دوم مربوط به تکنیک‌های عملی بازاریابی و فروش و تبلیغات و ... می‌باشد. این دو بخش مانند دو کفه ترازو هستند وکم کاری در هر قسمت باعث عدم توازن در ترازو می‌شود.

کلمات کلیدی: دانلود کتاب های موفقیت pdf، راه های موفقیت، کلید موفقیت، کتاب موفقیت pdf، موفقیت در تحصیل، اصول موفقیت، روانشناسی موفقیت pdf، دانلود pdf کتاب موفقیت، روانشناسی موفقیت، روش های موفقیت، موفقیت pdf، دانلود رایگان کتاب های موفقیت، رازهای موفقیت، موفقیت در زندگی، راز موفقیت، موفقیت، کلید موفقیت، رمز موفقیت، عامل موفقیت در زندگی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.