دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب حماسه نبرد شکافت (جلد اول) - جادوگر: کارآموز

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب حماسه نبرد شکافت (جلد اول) - جادوگر: کارآموز

کتاب حماسه نبرد شکافت (جلد اول) - جادوگر: کارآموز نوشته‌ی ریموند ای فیست، رمانی در ژانر فانتزی حماسی است.

جادوگر اولین کتاب از مجموعه‌ی حماسه‌ی نبرد شکافت است و اولین بار در سال ۱۹۸۲ چاپ شده است. این کتاب دریچه‌ای را به سوی کتاب‌های فراوانی می‌گشاید که فیست در دنیای میدکمیا، دنیای آفریده شده در این مجموعه نوشته است. 
کتاب جادوگر برای فروش در آمریکا به دو بخش تقسیم و چاپ شد: جادوگر: کارآموز و جادوگر: استاد اما این کتاب هنوز در یک جلد با عنوان جادوگر در بریتانیا به چاپ می‌رسد.

در بخشی از کتاب حماسه نبرد شکافت (جلد اول) - جادوگر: کارآموز می‌خوانیم:

مگار به دری که توماس از آن بیرون رفته بود نگاه کرد: «زمان بدی برای جنگ و کشتاره.» پاگ نگرانی‌ای که به سختی در چهرهی مگار مخفی شده بود را دید اما هیچ چیز به ذهنش نمی‌رسید تا به پدر پسری که تازه سرباز شده بود بگوید.

پاگ خودش را از پیشخوان دور کرد: «منم بهتره برم، مگار.» برای خداحافظی دستی برای بقیه تکان داد و از آشپزخانه به حیاط رفت. اشتیاق زیادی برای درس خواندن نداشت، فضای جدی ملاقات در تالار دوک برایش همچون یک هشدار بود.

هیچکس نیامده بود چیز زیادی بگوید ولی واضح بود که همه داشتند به این احتمال فکر می‌کردند که کشتی بیگانه جلودار یک ناوگان تهاجمی بوده.

پاگ در گوشه‌ای از قلعه پرسه زد و از سه پله‌ی جلوی باغچه‌ی گل شاهدخت بالا رفت. روی نیمکتی سنگی نشست، حصارها و ردیف بوته‌های رز بیشتر حیاط را از دید پنهان کرده بودند. هنوز می‌توانست نگهبان‌های در حال دیده‌بانی از برج‌ها و نوک برج‌های بلند را ببیند. فکر کرد که این تصورش است یا امروز نگهبان‌ها به طرز خاصی هشیار به نظر می‌آمدند؟

کلمات کلیدی: مجموعه حماسه نبرد شکافت، داستان، دانلود داستان pdf، دانلود رمان pdf، داستان هیجان انگیز، دانلود رمان، داستان نوجوانان، رمان، دانلود رمان، دانلود رایگان رمان تخیلی، رمان تخیلی، دانلود رمان تخیلی، دانلود رمان رایگان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.