دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب سی شارپ در متن باز

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب سی شارپ در متن باز

کتاب سی شارپ در متن باز نوشته‌ی پدرام رحیمی، اصول برنامه نویسی سی شارپ را در کمترین زمان ممکن به شما آموزش می‌دهد.

سی شارپ استاندارد‌ترین زبان برنامه نویسی دنیا است که توسط شرکت مایکروسافت ارائه و پشتیبانی می‌شود و قادر است که طیف وسیعی از برنامه‌ها را در بستر کامپیوتر، موبایل یا پرکاربردترین حوزه‌ی کاری یعنی وب پوشش دهد. 

با سی شارپ که استانداردترین زبان برنامه نویسی و دارای امکانات شی گرایی یعنی جدیدترین قابلیت انتزاعی و نزدیک به زبان انسان است علاوه بر اینکه مطابق به متد دانشگاهی و علوم روز دنیا کدنویسی کرده و مهارت کسب می‌کنید، امکان ویرایش و فهم کدهای دیگران را نیز به خوبی کسب خواهید کرد.  

این زبان از روی زبان قدیمی سی ساخته و ارائه شده ولی تفاوت‌های زیادی با آن دارد و بی‌نیاز از فهم ویژگی‌های سخت افزاری یا آدرس دهی‌های قدیمی که در زبان سی صورت می‌گرفت راه را برای ایده پردازی‌های خلاقانه و البته کامل و چشمگیر هموار می‌کند. به طوری که به جای فراگیری جزئیات فنی پیچیده، برنامه نویس قادر خواهد بود که توان و زمان خود را صرف تحلیل پروژه و پیش برد آن نماید تا در زمانی اندک قادر به ارائه‌ی پروژه‌های کامل و در خور رسمی و تجاری باشد.  

در این مجموعه‌ی متفاوت ابتدا شما اصول اولیه‌ی این زبان و مفاهیم شی گرایی را در قالب پروژه‌های نمونه و تحت محیط خط فرمان یا کنسول فرا خواهید گرفت و پس از آن ضمن معرفی انواع تکنولوژی‌ها و بسترهای قابل پیاده سازی با سی شارپ به سراغ پر کاربرد‌ترین زمینه‌ی برنامه نویسی یعنی وب خواهیم رفت.  

شما با یک آشنایی مختصر در مورد صفحات وب و اچ تی‌ام ال به راحتی قادر به درک مفاهیم مطرح شده در این کتاب خواهید بود. به طوری ضمن مطالعه و اجرای خط به خط دستورات به زودی متوجه‌ی کسب مهارت تدریجی خود در برنامه نویسی می‌شوید.

 شیوه‌ی آشنایی شما در این مجموعه از این نظر با نمونه‌های مشابه متفاوت است که در فضای اوپن سورس یا متن باز آموخته می‌شود. یعنی خبری از نصب ابزارهای به ظاهر ضروری و پیچیده‌ی کلاسیک مانند ویژوال استودیو نخواهید داشت و در عوض با یک رویکرد علمی و دقیق تر از فضای دستورات خط فرمان بهره خواهید برد. اهمیت این روش در خارج کردن انحصار استفاده از در محصولات شرکت مایکروسافت مانند سیستم عامل ویندوز و ابزارهای ویژه‌ی دیگر است که در اینجا کنار رفته‌اند و به جای آن‌ها نمونه‌های حرفه‌ای و قابل ارائه‌ی مشابه در محیط لینوکس یا مک عرضه شده‌اند.

به این ترتیب پس از تمرین و مطالعه‌ی مطالب مطرح شده قادر خواهید بود که مانند یک کارشناس حرفه‌ای برای سیستم‌های تجاری به خصوص روی سِرورهای لینوکسی برنامه‌های درخوری را تهیه یا نصب و اجرا نمایید. حتا می‌توانید با این روش به روش قبلی و کلاسیک برنامه نویسی مایکروسافت هم اِشراف پیدا کنید. چون اینجا با تکیه بر مفاهیم زبان کار می‌شود نه تنها ابزارهای اختصاصی یا ویژه.

در بخشی از کتاب سی شارپ در متن باز می‌خوانیم:

زبان #C در ابتدا به نام COOL مخفف c Object Oriented Language شناخته شده که علاوه بر ساده‌تر کردن زبان سی، امکانات شی گرایی را به زبان آن اضافه کرده بود تا برنامه نویسان بتوانند لایه‌های مختلفی از کدها را با اسامی مختلف در برنامه‌ها بنویسند و فهم کدها را با طبقه بندی آن‌ها آسان‌تر کرده و ساختارهای امنیتی اصولی‌تری داشته باشند. در واقع این زبان سال 2000 میلادی از دل کتابخانه‌های کدی به نام Net framework. (با تلفظ دات نت فریم ورک) بیرون آمده است. بیشتر کدهای این کتابخانه‌ی کد نیز با زبان ++C (سی پلاس پلاس) نوشته شده‌اند.

کلمات کلیدی: آموزش زبان سی شارپ رایگان، سی شارپ pdf، حل مسائل سی شارپ، کتاب آموزش برنامه نویسی، کتاب برنامه نویسی سی شارپ، مثال های سی شارپ، آموزش برنامه نویسی سی شارپ، مسائل سی شارپ، نمونه سوال برنامه نویسی سی شارپ، آموزش برنامه نویسی سی شارپ رایگان، سی شارپ، برنامه نویسی سی شارپ، آموزش سی شارپ رایگان، دستورات سی شارپ، مثال های برنامه نویسی سی شارپ، کتاب سی شارپ در متن باز pdf، دانلود pdf کتاب سی شارپ در متن باز، pdf آموزش سی شارپ رایگان، آموزش مقدماتی سی شارپ رایگان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.