دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آموزش جاوا اسکریپت

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آموزش جاوا اسکریپت

کتاب آموزش جاوا اسکریپت به قلم هادی احمدی زبان برنامه‌نویسی جاوا اسکریپت را به صورت کامل و جامع و با مثال‌های متعدد، برای افراد مبتدی و کسانی که آشنایی متوسطی با این زبان دارند، آموزش می‌دهد.

یکی از زبان‌های برنامه‌نویسی که در حال حاضر بسیار استفاده می‌شود، زبان جاوا اسکریپت است. این زبان در سال 1995 میلادی توسط فردی به نام برندان ایچ (Brendan Eich) طراحی و پیاده سازی شده است. ساختار کلی جاوا اسکریپت (‌javascript) شباهت بسیار زیادی به سی پلاس پلاس و جاوا دارد اما این شباهت بیشتر به این دلیل بوده است که یادگیری این زبان برای افرادی که در گذشته از آن دو زبان استفاده می‌کردند، آسان‌تر است.

کاربرد اصلی جاوا اسکریپت در طراحی و پیاده‌سازی سایت‌ها و صفحات HTML است و به کمک این زبان این امکان برای شما به وجود خواهد آمد که بتوانید به اجزای مختلف درون صفحات اینترنتی دست پیدا کنید و اگر نیاز داشتید بتوانید در آن‌ها تغییراتی مطابق میل خود ایجاد کنید. استفاده روز افزون از تکنولوژی‌هایی همچون Ajax و jQuery در طراحی صفحات وب که هسته اصلی آن‌ها را Javascript تشکیل می‌دهد به اهمیت یادگیری این زبان قدرتمند برای هرکس که دستی در طراحی وب دارد افزوده است.

کلمات کلیدی: جاوا اسکریپت، برنامه نویسی جاوا، آموزش برنامه نویسی، کتاب آموزش برنامه نویسی، برنامه نویسی با جاوا اسکریپت، آموزش جاوا اسکریپت، دانلود کتاب آموزش کاربردی جاوا اسکریپت، دانلود کتاب آموزش جاوا اسکریپت، آموزش ساخت بازی با جاوا اسکریپت، جاوا اسکریپت به زبان ساده، آموزش جاوا اسکریپت pdf، آموزش جاوا اسکریپت رایگان، آموزش جاوا اسکریپت پیشرفته، آموزش جاوا اسکریپت به زبان ساده، آموزش جاوا اسکریپت به زبان ساده pdf، بهترین آموزش جاوا اسکریپت، بهترین کتاب آموزش جاوا اسکریپت، javascript،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.