دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آموزش گام‌به‌گام LINQ با #C

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آموزش گام‌به‌گام LINQ با #C

در کتاب آموزش گام‌به‌گام LINQ با #C (خلاصه و معرفی) اثر رمضان عباس نژاد ورزی، مقدمه‌ای از #C، بانک اطلاعاتی SQL Server، عملگرهای استاندارد LINQ، قطعات LINQ to SQL و LINQ to Dataset آمده است.

امروزه کد و داده دو عنصر اصلی نرم‌افزار هستند. یکی از بخش‌های بسیار مهم نرم‌افزار، نوشتن کدهایی برای دستیابی به داده است. از آنجایی که منابع داده‌ای مختلف از قبیل بانک‌های اطلاعاتی متعدد، فایل‌های XML و آرایه‌ها وجود دارند، یکی از مهم‌ترین مشکلات برنامه‌نویسان، این است که هر یک از منابع داده از یک مدل خاص استفاده می‌کند. بنابراین، برنامه‌نویس باید داده‌های خود را از مدلی به مدل دیگر تبدیل کند تا بتواند از آن‌ها استفاده نماید. این تبد‌یلات نه تنها زمان‌بر است، بلکه برنامه‌نویس باید کار کردن با ابزارهای مختلف را یاد بگیرد. به همین دلیل، شرکت مایکروسافت تکنولوژی LINQ (Language Integrated Query) را در دات‌نت اضافه نموده است. به زبان ساده می‌توان گفت LINQ، واسطی است که بین زبان برنامه‌نویسی و منبع داده قرار می‌گیرد و ارتباط بین آن‌ها را برقرار می‌کند. یعنی، نیازی نیست با تغییر منبع داده، برنامه نوشته شده در زبان برنامه‌نویسی تغییر یابد.

کتاب آموزش گام‌به‌گام LINQ با #C به موضوعاتی از قبیل چگونگی نگاشت رویه‌های ذخیره شده و توابع به LINQ، ارتباط بین LINQ و XML، چگونگی پیاده‌سازی تراکنش در LINQ و ارتباط بین Microsoft Report و LINQ پرداخته است. در پیوست امکانات طراحی کلاس در LINQ و ابزار SqlMetal بیان گردیده است.

کلمات کلیدی: برنامه نویسی سی شارپ، آموزش Linq، آموزش تصویری linq در سی شارپ، دستورات linq در سی شارپ، آموزش جامع linq در سی شارپ، آموزش linq در سی شارپ pdf، آموزش مقدماتی سی شارپ، آشنایی با زبان سی شارپ، آموزش سی شارپ،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.