دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب هنر همه فن حریف شدن در احساسات

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب هنر همه فن حریف شدن در احساسات

کتاب هنر همه فن حریف شدن در احساسات نوشته‌ی مارک براکت، به شما کمک می‌کند تا احساسات خود را بهتر درک کنید و با به کارگیری هوش هیجانی خود به کامیابی در زندگی برسید.

احساسات مقوله‌ای بس غریبند. بسیاری از ما گاه‌وبی‌گاه چنان دچار «قفل‌شدگی عاطفی» می‌شویم که حتی نمی‌توانیم کلمه‌ای برای گفتن از احساسمان پیدا کنیم. در چنین وضعیتی مبهوت، در حالتی از گیجی و سکوت، با نگاهی خیره و و چشمانی گرد‌شده به اتفاقی می‌نگریم که نه انتظار مواجهه با آن را داشتیم و نه توان هضم کردنش را. نوعی سرگشتگی و عدم فهمِ احساسی که در حال تجربه‌ی آن هستیم... مارک براکت (Marc Brackett) در کتاب کاربردی خود، هنر همه فن حریف شدن در احساسات (Permission to Feel)، پیشنهاداتی را برای ما ارائه می‌کند که اگر آن‌ها را در زندگی به‌کار ببندیم، می‌توانیم کمی از این گیجی کشنده بکاهیم و احساسات خود را بیشتر و بی‌واسطه‌تر بشناسیم.

در بخشی از کتاب هنر همه فن حریف شدن در احساسات می‌خوانیم:

تابه‌حال شده است به حرف دل‌تان گوش کنید و تصمیم بدی بگیرید؟ و وقتی اوضاع بد از آب درآمد به پیشانی‌تان بزنید و با خود بگویید: «چه‌کار احمقانه‌ای بود! چی داشتی با خودت فکر می‌کردی؟» شاید در یک لحظه، لغزش فکری داشتید یا استدلال‌تان ضعیف بود. وقتی به گذشته نگاه می‌کنید، چیزی را که از قلم انداختید واضح می‌بینید. فقط باید امیدوار باشید که برای‌تان تجربه شده باشد. آرزوی معقولانه‌ای است؛ اما درسی که گرفتید چه بود؟ ما بر این باوریم که توانایی استدلال و تفکر منطقی‌مان برترین قدرت ذهنی‌مان، حتی برتر از جنبه‌ی عاطفی سرکش‌مان، است. این چیزی نیست جز ترفندی که مغزمان به ما می‌زند، چون در اصل احساسات ما تأثیرات عظیمی بر عملکرد ذهن ما می‌گذارند که اغلب ناخودآگاه هستند. این حقیقت به‌خصوص در فرایند تصمیم‌گیری خیلی واضح‌تر است.

کلمات کلیدی: هوش هیجانی، کتاب جادوی احساس، تقویت هوش هیجانی، کتاب هوش هیجانی، سلامت روان، کنترل افکار و احساسات، موفقیت شخصی، خودسازی، تغییر خود، روشهای موفقیت، توسعه فردی، مارک برکیت،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.