دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب نگذار بخوابم

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب نگذار بخوابم

کتاب نگذار بخوابم نوشته‌ی مهرداد مراد، یک داستان نیمه بلند جنایی درباره‌‌ی زن جوانی است که نیمه شب با نگرانی از خواب می‌پرد و شوهرش را وادار می‌کند تا از خانه فرار کنند، غافل از اینکه سرنوشت تاریکی در انتظار آن‌هاست.

در بخشی از کتاب نگذار بخوابم می‌خوانیم:

نمی‌دانم چقدر از نیمه شب گذشته بود که با صدایی خفه از خواب پریدم. نیم خیز نشستم سر جام. در کمد دیواری باز مانده بود و در آن فضای سایه روشن اتاق، داخلش مثل غاری تاریک توی چشم می‌زد. هول برم داشته بود. مطمئن بودم که صدا از داخل کمد به گوشم رسیده. قلبم مثل ماتحت مرغ تپ و تپ می‌زد. برای یکی دو دقیقه خیره به آن موج سیاه خیره شدم و بعدش خیلی آرام برگشتم و سرم را گذاشتم روی متکا. 

مدت کمی طول کشید تا دوباره چشمانم گرم شد و خوابم گرفت اما هنوز پنج دقیقه بیشتر نگذشته بود که دوباره همان صدا مرا از خواب پراند. یکی می‌گفت:

 «فرار کن. از اینجا فرار کن.»

کلمات کلیدی: داستان جنایی، دانلود داستان جنایی، دانلود داستان هیجان انگیز، دانلود داستان ایرانی، داستان ایرانی، pdf داستان رایگان، دانلود داستان، دانلود داستان نگذار بخوابم پی دی اف، داستان فارسی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.