دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب تغذیه و بهداشت مواد غذایی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب تغذیه و بهداشت مواد غذایی

نویسندگان: نسرىن امیدوار، خدیجه رحمانى، مریم قوام صدرى، شهرزا

امروزه تغذیه به عنوان یکی از عوامل مؤثر در سلامت عمومی و پیشرفت اقتصادی جوامع بشری مطرح می باشد. برای برخورداری از سلامت کامل و آشنایی بیش تر با علم تغذیه و دستیابی به تغذیه صحیح و متعادل، توجه به بهداشت موادغذایی به طور یقین از جمله عوامل اساسی است.

براین اساس کتاب حاضر در سه بخش جداگانه ولی در ارتباط نزدیک به هم نوشته شده است. بخش اول با نگرش کلی بر اصول تغذیه، به بررسی خواص، ترکیب و نقش هریک از مواد مغذی در اعمال و واکنش های حیاتی می پردازد. در بخش دوم و سوم مسایل گوناگون کاربردی در زمینه برنامه ریزی و تنظیم برنامه های غذایی، کنترل وزن، بهداشت موادغذایی، عوامل مؤثر در آلودگی و فساد مواد غذایی، بیماری ها و مسمومیت های حاصله و روش های پیشگیری مورد بحث قرار گرفته است.

کلمات کلیدی: دانلود مقاله سلامتی، تغذیه، اصول تغدیه، تغذیه علمی، برنامه های غذایی، اصول نگهداری مواد غذایی، بهداشت مواد غذایی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.