دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان الهه بانو

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان الهه بانو

کتاب رمان الهه بانو به قلم کتاب رمان الهه بانو، درباره‌ی دختر زیبا و آرامی به اسم آناهید است که برای نجات پدرش از دست طلبکارها مجبور به ازدواج با مردی می‌شود که آوازه‌ی غرور و تکبرش را همه جا شنیده و هیچ چیز از او نمی‌داند. آناهید عشق چند ساله‌اش را زیرپا می‌گذارد و وارد زندگی مشترک با مردی می‌شود که در تمام گذشته‌ی او حضور داشته اما او نمی‌دانسته است.

در بخشی از کتاب رمان الهه بانو می‌خوانیم:

دامن بلند لباسم را در دستم گرفتم و پله‌ها را آرام آرام بالا رفتم. سکوت محض خانه را فقط صدای کشیده شدن دنباله‌ی بلند لباسم روی پله‌ها میشکست. آنقدر آهسته از پله‌ها بالا میرفتم که هیچ صدایی از کفش‌های پاشنه دارم بلند نمیشد. خانه نمیه تاریک بود و طبق دستور، هیچ کس در آن حضور نداشت الا من! انگار که در گوشه گوشه‌اش گرد مرده پاشیده باشند، بوی مرگ میداد، بوی جدایی، بوی لحظه‌هایی پر از تنهایی!

به آخرین پله که رسیدم نگاهم روی در بزرگی که سمت راستم بود ثابت ماند. اولین باری که پا در این خانه گزاشتم خیلی کنجکاو بودم تا داخل این اتاق را که به نظرم زیباترین در دنیا را داشت ببینم اما حالا حتی دلم نمیخواهد از یک کیلومتری‌اش رد شوم اما…. اما مقاوت چه فایده‌ای دارد؟؟ دیگر کار از کار گذشته است… مقاوت کردن در این زمان و این شب درست مثل دست و پا زدن در عمق دریاست؛ دست و پا زدنی که شاید چون دیگر امیدی به زنده ماندن نداری حتی فکرش هم به ذهنت خطور نمیکند؛ آن زمانیکه دیگر تمام ریه ات را آب پرکرده و تو فقط به این می‌اندیشی چقدر فرصت زندگی ات زود تمام شد… چقدر مرگ نزدیک است…

کلمات کلیدی: دانلود کتاب الهه بانو برای موبایل، دانلود رمان عاشقانه جدید، دانلود رمان عاشقانه، رمان عاشقانه، دانلود کتاب عاشقانه، دانلود رمان عاشقانه ایرانی، رمان عاشقانه، دانلود رمان، رمان عاشقانه ایرانی، دانلود pdf رمان الهه بانو، دانلود پی دی اف رمان الهه بانو، دانلود رایگان رمان الهه بانو، دانلود رمان الهه بانو، دانلود رمان الهه بانو، دانلود رمان الهه بانو با لینک مستقیم، دانلود رمان الهه بانو برای موبایل، رمان الهه بانو، رمان الهه بانو، pdf رمان الهه بانو کامل، دانلود کتاب الهه بانو با لینک مستقیم، دانلود رمان رایگان، رمان، دانلود رمان، دانلود رمان جدید، رمان جدید، دانلود pdf رمان، رمان ایرانی pdf، رمان pdf، دانلود رمان ایرانی، pdf عاشقانه، دانلود رایگان رمان عاشقانه، رمان جدید عاشقانه،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.