دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب بررسی سئوی رقبا و معرفی ابزارهایی که بر ای این کار به شما کمک می‌کنند

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب بررسی سئوی رقبا و معرفی ابزارهایی که بر ای این کار به شما کمک می‌کنند

در کتاب بررسی سئوی رقبا و معرفی ابزارهایی که بر ای این کار به شما کمک می‌کنند نوشته‌ی مهران منصوری فر، با ابزارهای بررسی سئوی رقبا و مراحل و راهکارهایی برای ارزیابی و آنالیز بهتر اقدامات و برنامه‌های آن‌ها برای کسب رتبه‌های بهتر آشنا خواهید شد.

بررسی سئوی رقبا یکی از پیش‌نیازهای ضروری برای دریافت اطلاعاتی است که به منظور کسب رتبه‌های بهتر در نتایج جستجو لازم خواهید داشت. وجود رقابت در هر حوزه‌ای باعث افزایش هر چه بیشتر رشد، پیشرفت و ترقی آن می‌شود. رقابت در دنیای کسب‌وکار نیز بسیار سودمند است و از رکود ناشی از گرایش به رضایت آنی و قناعت به وضعیت موجود جلوگیری می‌کند؛ نوآوری و ابتکار به وجود می‌آورد و شما را مجبور می‌کند تا در تک تک ابعاد کسب‌وکار خود، از توسعه محصولات گرفته تا ارائه خدمات به مشتریان، عملکرد بهتری داشته باشید.

یکی از مهم‌ترین عرصه‌های رقابت در دنیای تجارت الکترونیکی، بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو یا سئو است که مزایای عمده‌ای را برای کسب‌وکار شما به ارمغان می‌آورد؛ به این صورت که با بررسی سئوی رقبا، تحلیل اطلاعات گردآوری شده و انجام اقدامات مقتضی می‌توانید رتبه‌های بهتری را در نتایج جستجو کسب نموده و به رشد و پیشرفت کسب‌وکار خود کمک کنید.

در این کتاب، هشت نکته و مرحله مهم را ذکر خواهیم کرد که با بهره برداری از آن‌ها می‌توانید رقبای اصلی خود را شناسایی نمایید؛ دلیل اینکه رتبه بهتری را در نتایج جستجو کسب کرده‌اند مشخص کنید و در نهایت، به سراغ انتخاب بهترین گزینه‌ها برای سبقت گرفتن از آن‌ها بروید.

کلمات کلیدی: روش های سئو، seo، سئو و بهینه سازی سایت، آموزش رایگان سئو، آموزش سئو pdf، دوره آموزش سئو، سئو سایت، سئو تخصصی سایت، خدمات سئو، سئو، آموزش سئو، دانلود رایگان کتاب سئو، آموزش بهینه سازی سایت، بالا بردن رنک سایت،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.