دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب 7 مرحله برای ایجاد استراتژی بازاریابی محتوا

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب 7 مرحله برای ایجاد استراتژی بازاریابی محتوا

امید نیکنام در کتاب 7 مرحله برای ایجاد استراتژی بازاریابی محتوا، دلایل نیاز به برنامه‌ریزی برای بازاریابی محتوا و تمام گام‌هایی که برای تولید چنین طرح و برنامه‌ای لازم هستند را برای شما بیان می‌کند، تا بتوانید یک استراتژی بازاریابی محتوا طراحی کنید.

چه تازه وارد حوزه بازاریابی محتوا شده باشید، چه مدت‌ها در این حوزه فعالیت داشته‌اید، در هر صورت بد نیست برنامه‌ها و استراتژی‌هایتان در زمینه محتوا را بازبینی کنید تا مطمئن شوید که مطالبتان همیشه به روز، نوآورانه و قوی هستند و یک استراتژی بازاریابی محتوا مناسب دارید.

امروزه کار بازاریاب‌ها نسبت به قبل بسیار رقابتی تر شده و طبق آمارهای موسسه بازاریابی محتوا، ۷۰ درصد از بازاریاب‌های B2B (بازاریابی B2B فروش محصول یا خدمات یک شرکت به شرکت دیگر است) در نظر سنجی‌ها اعلام کرده‌اند که سال 2017 نسبت به سال ۲۰۱۶ محتوای بیشتری تولید کرده‌اند.

اولین گام برای وارد شدن به این عرصه پر رقابت داشتن یک استراتژی بازاریابی محتوا هوشمندانه و قوی است. اگر در رابطه با برنامه ریزی برای سال‌های پیش رو مشکل دارید یا نیاز به ایده‌های جدیدی برای تولید محتوا دارید خواندن این مطلب کمک زیادی به شما می‌کند.

کلمات کلیدی: کتاب بازاریابی محتوا، کتاب آموزش بازاریابی محتوا، کسب و کار اینترنتی، بازاریابی اینترنتی، بهینه سازی وب، سئو، seo، دانلود کتاب آموزش بازاریابی محتوا، آموزش بازاریابی، بازاریابی اینترنتی، Content marketing، کتاب بازاریابی محتوا، آموزش بازاریابی محتوا، بازاریابی محتوا و اهمیت آن برای وبلاگ نویسان، بازاریابی محتوا،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.