دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب سئو و بازاریابی اینترنتی

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب سئو و بازاریابی اینترنتی

کتاب سئو و بازاریابی اینترنتی اثر سینا رضائی شما را با تاریخچه سئو آشنا می‌کند و اطلاعات کاملی درباره‌ی سئو و بازاریابی اینترنتی می‌دهد.

کاربران با انگیزه‌های گوناگونی در وب حضور دارند و در آن کارهای بسیاری نیز انجام می‌دهند؛ از گشت‌گذارهای اعتیادآور فیسبوکی، چرخیدن در میان وبلاگ‌ها و ارسال و دریافت نامه (ایمیل) گرفته تا دیدن فیلم و عکس و گوش دادن به موسیقی و خواندن خبر و انجام تحقیقات علمی و خرید و فروش. همچنین بسیاری از کارهای دیگر که شما می‌توانید به راحتی به فهرست اشاره شده، بیفزایید. در میان کارهایی که انجام می‌شود، سر زدن به گوگل یا دیگر ابزار و جست جو اقدامی است که عمده کاربران وب انجام می‌دهند.

حتما پیش خودتان گفتید که چگونه می‌شود ندانیم سئو چیست و وبلاگ تو را این همه مدت بخوانیم؟ مهم نیست که شما تازه‌کار هستید یا چند سال است که دارید سئو را انجام می‌دهید. از شما دعوت می‌کنم تا این نوشته را بخوانید!

خیلی از ما روزانه با سئو و مفاهیم مربوطه‌اش سر و کله می‌زنیم. شاید اولین چیزی که با شنیدن کلمه سئو به ذهن ما می‌رسد، این است که سئو مخفف عبارت Search engine optimization است. اما واقعا یعنی چه؟ آیا باید تحت‌الفظی آن را ترجمه کنیم و انجام دهیم؟ نه.

سئو یک تکنیک و یک روش نیست! بلکه سئو یک علم است. یک تخصص است و به کسی که آن را انجام می‌دهد، سئوکار، متخصص سئو یا مشاور سئو می‌گویند. شما در این کتاب با تاریخچه سئو آشنا می‌شوید، این کتاب آموزشی نیست... .

کلمات کلیدی: سئو سایت، سئو، seo، بهینه‌ سازی سایت، سئو و بهینه سازی سایت، تاریخچه سئو، سئو وب سایت، بهینه سازی وب سایت، تکنیک های سئو، آموزش سئو، آموزش seo، آموزش بهینه سازی وب،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.