دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب نصب لوازم بهداشتی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب نصب لوازم بهداشتی

لوله کشی آب سرد و آب گرم و نصاب کتاب نصب لوازم بهداشتی دومین جلد از سه جلد کتابی است که براساس استاندارد مهارتی «لوله کشی آب سرد و آب گرم و نصاب» سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور نگارش شده است. فصل اول کتاب به توانایی نصب و راه اندازی آب گرمکن های لوازم بهداشتی مخزنی نفت سوز و گاز سوز، فصل دوم به نصب و تعمیر انواع شیرها اعم از شیرهای برداشت، شیرهای مسیر و انواع شیرهای مخلوط، و فصل سوم کتاب به نصب انواع وسایل بهداشتی شامل دست شویی، ظرفشویی، توالت شرقی و غربی، مخزن فشاری، شیرفشاری، وان حمام، زیردوشی، کابین دوش و اتصال کف شوی به شبکه ی فاضلاب اختصاص دارد. در هر فصل ابتدا وسیله بهداشتی با شرح مصوّر معرفی شده و اصول نصب آن به صورت مرحله به مرحله بیان شده است، در ادامه مبحث نظری و تئوری عملی و اجرایی در قالب دستور العمل کارگاهی مربوط به نصب وسیله بهداشتی به شکل گام به گام (پودمانی) با تصاویر مربوط به آن، بانضمام نقشه کار، مدت انجام آن، ابزار و وسایل مورد نیاز، نکات فنی و ایمنی مربوط به هر مهارت کاری شرح داده شده است.

کلمات کلیدی: ارتفاع نصب شیرآلات، آموزش لوله کشی فاضلاب، ارتفاع استاندارد نصب روشویی، کتاب رشته مکانیک، دانلود کتاب درسی رشته مکانیک، آموزش و پرورش، آموزش نصب لوازم بهداشتی، ارتفاع استاندارد نصب روشویی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.