دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب مبحثی در آموزش

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب مبحثی در آموزش

کتاب مبحثی در آموزش نوشته‌ی افشین صفرنیا، به موضوع آموزش و پرورش می‌پردازد چرا که توجه به این امر مهم از اساسی‌ترین عوامل انسان‌سازی و اجتماع محوری و تعالی مسیر پیشرفت فردی و گروهی در اجتماع می‌باشد. 

همان گونه که ساختار هر امری بر بنیان درست آن مبتنی است و اگر که ریشه و بنیان آن خوب گذاشته گردد بقیه موارد نیز به خوبی به پیش خواهد رفت و اگر که بنیان لغزان و یا اینکه فارغ از ایده های ساختارمند باشد کل ساختار را به نابودی می‌کشاند. در مبحث آموزش نه تنها یک بنیان راستین در هر اجتماعی می‌باشد بلکه به گونه ساختارمند در عوامل دیگری نیز دخیل و تأثیرگذار است و کل جامعه را می‌تواند به سمت رشد و تعالی و یا اینکه به نابودی و ویرانی رهسپار باشد.

در بخشی از کتاب مبحثی در آموزش می‌خوانیم:

بنیان هر جامعه‌ای در پی فراگرفتن علوم و ارتباط آن با بهره برداری از آن به سود و رفاه و آسایش بیشتر از برای همگان در یک جامعه که خود را در قالب یک تعریفی حاوی معانی می‌یابد، است. در این جامعه به کاربرد عقول در ارتباطات و مباحث علمی و یا انجام امورات در راستای کسب فرائض علمی و تربیتی مطابق غرایز و هیجانات خودساخته و با حرکات آنی دستوری، گونه خیرخواهی نهفته در خویش دارد که باید آن را جستار علمی و عقلی نمود و خیرخواهی واقعی را آشکار ساخت.

کلمات کلیدی: آموزش، تعریف آموزش، آموزش و پرورش، آموزش آموزش، pdf تعریف آموزش، تعریف آموزش و یادگیری، مفهوم و تعریف آموزش، تعریف آموزش مقاله، pdf تعریف آموزش و پرورش، تعریف آموزش و پرورش، فعالیت آموزشی، آموزش و پرورش ایران، ساختار آموزش و پرورش، تحقیق در مورد آموزش و پرورش،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.