دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب لوله کشی اب سرد و آب گرم

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب لوله کشی اب سرد و آب گرم

کتابی که تقدیم هنرآموزان محترم و هنرجویان عزیز هنرستان های کاردانش رشته ی تأسیسات می شود، براساس یکی «دفتر آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش» کمیسیون تخصصی رشته ی تأسیسات «از پودمان های تنظیم شده توسط تألیف شده است. این پودمان و پودمان های دیگری مانند نصب لوازم بهداشتی، لوله کشی فاضلاب و… همه براساس لوله کشی آب سرد و آب گرم، فاضلاب و نصب لوازم بهداشتی) لوله کشی و تأسیسات «استانداردهای مهارت و آموزشی 71  8 و 75 تدوین شده است. / با کد بین المللی 07 ») بهداشتی درجه 2 پودمان لوله کشی آب سرد و آب گرم شامل پنج واحد کار و هر واحد منطبق بر یکی از توانایی های استاندارد فوق الذکر است. هر واحد کار نیز شامل یک پیش آزمون است که قبل از ورود به بحث اصلی، سؤالاتی را در زمینه ی واحد کار مربوط مطرح می نماید و هدف از طرح آن سنجش توانایی و اطلاعات اولیه ی هنرجویان، ایجاد زمینه ی تفکر و انگیزه در هنرجویان است. هم چنین در هر واحد کار، ابزار کار، روش استفاده از ابزار کار، اصول کار، موارد فنی و ایمنی و مقرراتی که باید در انجام کار مراعات شود آورده شده است. در پایان هر واحد کار یک یا چند دستور کار به همراه نقشه ی آن داده شده است که هنرجویان زیر نظر هنرآموز با توجه به دستور کار و مراحل مختلف آن، به انجام آن مبادرت خواهند نمود.

کلمات کلیدی: نصب لوازم بهداشتی، تعمیرات لوله کشی، لوله کشی ساختمان، لوله کشی، آموزش لوله کشی، رشته ی تأسیسات، آموزش و پرورش، لوله کشی فاضلاب،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.