دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب همدلی را به فرزندت بیاموز

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب همدلی را به فرزندت بیاموز

موضوع این کتاب در مورد همدلی است. همدلی اولین و اساسی ترین پایه هوش اخلاقی می باشد. در کتاب همدلی را به فرزندت بیاموز خواننده با معنی همدلی، تفاوت های همدلی با همدردی و شفقت آشنا می شود. همچنین رشد سنی همدلی، نحوه اندازه گیری همدلی، نکات مهم در ارتباط با همدلی از دیگر مطالب این کتاب است. بخش مهم کتاب همدلی را به فرزندت بیاموز مواردی است که به همدلی آسیب می رسانند و راهکارهای پرورش و تقویت آن است. کتاب همدلی را به فرزندت بیاموز در قالب کتاب الکترونیک تهیه شده است و به صورت رایگان قابل تهیه می باشد.

ویژگی های کتاب همدلی را به فرزندت بیاموز:
کتاب همدلی را به فرزندت بیاموز به زبان ساده نوشته شده است تا خواننده از هر سطحی بتواند با آن ارتباط برقرار کند. در این کتاب از تمرین های عملی برای افزایش سطح یادگیری استفاده شده است. همچنین محل هایی برای یادداشت نمودن تمرین ها در کتاب وجود دارد که باعث می شود شما همان لحظه تمرین ها را انجام داده و یادداشت نمایید.

همچنین در کتاب همدلی را به فرزندت بیاموز شما با بازی ها و تمرین های مشارکتی گروهی و خانوادگی برای آموزش همدلی به فرزندتان آشنا می شوید. استفاده از بازی و سرگرمی باعث لذتبخش شدن آموزش و یادگیری از خلال بازی می گردد. این روش تمایل کودکان را برای یادگیری و به خاطر سپردن آموزش ها را افزایش می دهد.

کلمات کلیدی: علوم تربیتی، تربیت فرند، مدیریت خانواده، تربیت کودک، همدلی، همدلی در خانواده، اخلاق در خانواده، آموزش همدلی، آموزش و پرورش،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.