دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب ناگفته‌ها را بشنویم

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب ناگفته‌ها را بشنویم

کتاب ناگفته‌ها را بشنویم نوشته‌ی محمد شعیبی، در حوزه شخصیت‌شناسی و زبان بدن است که درباره چیستی و چرایی زبان بدن و راه‌های شناخت آن صحبت می‌کند.

شما با خوانش این کتاب می‌توانید به این باور برسید که بدن نیز مانند زبان گفتار از یک مجموعه وابسته به هم تشکیل شده است که به جز آوا، با حرکات ناخودآگاه می‌تواند منظور ناگفته‌ی فرد را به چشم و گوش بیننده و شنونده برساند. این کتاب دارای تصاویر و جداولی جهت آموزش بهتر شما می‌باشد.

دانش زبان بدن و شناخت شخصیت می تواند از شما یک مدیر، معلم، فروشنده و سخنران موفق‌تر بسازد. با خواندن این کتاب می‌توانید به عنوان یک مدیر تصمیم بگیرید که چگونه افراد بهتری برای سازمان خود استخدام کنید و بتوانید به کمک آن جایگاه افراد را مشخص کنید. 

یک معلم با این دانش می‌تواند اخلاق و خصوصیات دانش آموزان خود را بشناسد و با هر یک به روش خود آن درس را بیش از پیش آموزش دهد و از آن دانش آموز یک فرد موفق و کارآمد به جامعه تحویل دهد؛ همچنین اگر شما خواهان فروش بیشتر هستید با کوله بار بهتری به سراغ مشتریان خود می روید و می توانید هر مشتری بالقوه‌ای را به بالفعل تبدیل کنید.

 از طرف دیگر آن‌هایی که به دنبال داشتن یک رابطه عاطفی محکم و بدون چالش هستند نیز می‌توانند با شناخت شخصیت و ناخودآگاه طرف مقابل به حقیقت صحبت‌های او پی برده و در طول زندگی با رفتارشناسی صحیح همسر و فرزندان کمک کنند تا کانون خانواده را حفظ کنند.

چنانچه شما یک سخنران باشید و یا قرار است در مذاکره‌ای سیاسی، پیروز میدان شوید، لازم است با شناخت بدن، جادوی موفقیت را از آن خود کنید و در هر مصاحبه برگ برنده را در دست بگیرید.

موضوعات اصلی این کتاب عبارتند از:
شناخت چیستی زبان بدن و تفاوت زبان بدن زن و مرد
یافتن دروغ از طریق زبان بدن
شناخت الگوی زبان بدن
شناخت هوش کلامی
شناخت MBTI و کهن الگوها

در بخشی از کتاب ناگفته‌ها را بشنویم می‌خوانیم:

زبان بدن به انواع شکل‌های ارتباط غیر کلامی یا رفتاری اشاره می‌کند که یک فرد از طریق رفتارهای فیزیکی خود، بدون آنکه صحبتی بکند با دیگران قادر است، ارتباط برقرار نماید. این رفتارها می‌تواند مربوط به وضعیت و حالات بدنی (محل قرار گرفتن دست‌ها، پاها، نحوه نشستن، ایستادن، راه رفتن، خوابیدن)، ژست‌ها (حالت‌ها، اطوارها، اداها)، حرکات و اشارات بدنی، جلوه‌های هیجانی صورت و حرکات چشم‌ها باشد. اگر شما بتوانید ذهن افراد دیگر را بخوانید و آنچه را که آن‌ها واقعا نیاز دارند و می‌خواهند، درک کنید بی‌شک ارتباطات فردی و اجتماعی شما بسیار آسان و مؤثر خواهد شد زیرا با استفاده از این دانش قادر خواهید بود در هر زمان برطرف دیگر تأثیر بگذارید یا حداقل بتوانید درک کنید که او واقعا درباره ی شما چه فکر می‌کند؟

کلمات کلیدی: زبان بدن چیست، تعریف زبان بدن، زبان بدن در مذاکره، رفتار شناسی، حرکات بدن، روانشناسی رفتاری، زبان جسم، حالات صورت و بدن، شخصیت شناسی افراد از روی رفتار، رفتار شناسی چیست، رفتار شناسی انسان، شخصیت شناسی چهره، فهمیدن زبان بدن، ارتباط موثر با دیگران، ارتباط غیر کلامی، ارتباط غیر کلامی چیست، ارتباط غیر کلامی یعنی چه، ارتباط غیر کلامی را تعریف کنید، ارتباط غیر کلامی و زبان بدن، زبان ایما و اشاره، زبان بدن، کاربرد زبان بدن، خواندن زبان بدن، تعریف زبان بدن چیست، pdf آموزش زبان بدن، انواع مختلف زبان بدن، pdf مقاله زبان بدن، بهترین کتاب زبان بدن، خرید کتاب زبان بدن، فواید زبان بدن، زبان بدن در روانشناسی، شخصیت شناسی، شخصیت شناسی چیست، شخصیت شناسی افراد، کتاب شخصیت شناسی، آموزش زبان ایما و اشاره، یادگیری زبان ایما و اشاره، زبان ایما اشاره، مقاله زبان بدن در مذاکره، زبان بدن فروش، اهمیت زبان بدن در فروش، استفاده از زبان بدن در فروش، زبان بدن در بازاریابی و فروش، دانلود pdf کتاب ناگفته‌ها را بشنویم، کتاب ناگفته‌ها را بشنویم pdf، دانلود رایگان کتاب ناگفته‌ها را بشنویم،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.